Αναγνωριστικό άρθρου : 00175894 / Τελευταία τροποποίηση : 30/03/2018

Προωθητική Ενέργεια Cashback

Σχετικά προϊόντα και κατηγορίες για αυτό το άρθρο

1. Πώς λειτουργεί αυτή η προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;

2.  Πόσο χρόνο διαρκεί η προωθητική ενέργεια;

3.  Που μπορώ να βρω το όνομα του μοντέλου μου και τον σειριακό αριθμό;

4.  Ποια μοντέλα περιλαμβάνονται;

5.  Πώς μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;

6.  Τι θα συμβεί αφού πάρω επιβεβαίωση ότι θα λάβω επιστροφή χρημάτων;

7.  Γιατί πρέπει να υποβάλλω την απόδειξη αγοράς;

8.  Γιατί πρέπει να υποβάλλω το όνομα του μοντέλου μου και τον σειριακό αριθμό;

9.  Συμπλήρωσα την ημερομηνία από την απόδειξη αγοράς μου, αλλά η ιστοσελίδα απαντά ότι δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής.

10. Η ιστοσελίδα λέει ότι ο σειριακός αριθμός μου δεν αναγνωρίζεται.

11. Έλαβα το μήνυμα ότι η αίτησή μου δεν είναι πλήρης. Τι πρέπει να κάνω τώρα;

12. Αγόρασα το προϊόν μου στην Ελλάδα, αλλά ζω σε μια άλλη χώρα. Μπορώ να συμμετάσχω στην προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;

13. Σε πόσο χρόνο θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

14. Έστειλα την απόδειξη αγοράς και άλλα έγγραφα με το ταχυδρομείο στη διεύθυνση που αναγράφεται σε ένα χαρτί που μου έδωσε ο πωλητής μου. Δεν έχω λάβει ως τώρα καμία απάντηση σχετικά με την επιστροφή χρημάτων μου.

15. Έστειλα μια αίτηση για 3 προϊόντα, αλλά έλαβα επιστροφή χρημάτων για ένα προϊόν. Τι συνέβη;

 

1. Πώς λειτουργεί αυτή η προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;
Εάν αγοράσετε επιλεγμένα προϊόντα μεταξύ 1η Νοεμβρίου 2017 και 31 Ιανουαρίου 2018 (συμπεριλαμβανομένης) μπορείτε να συμμετάσχετε για να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Για να συμμετάσχετε, απλώς εγγραφείτε στον ιστότοπο και αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας επιστροφής χρημάτων. Εάν όλα τα δεδομένα που έχετε εισάγει είναι έγκυρα, θα πρέπει να μας στείλετε ένα αντίγραφο της έγκυρης απόδειξης αγοράς σας για να διεκδικήσετε την επιστροφή χρημάτων, οπότε παρακαλούμε να τη φυλάξετε σε ασφαλές μέρος

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Η προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων ισχύει μόνο για επιλεγμένα προϊόντα.

2. Πόσο χρόνο διαρκεί η προωθητική ενέργεια;
Μπορείτε να εισέλθετε στον ιστότοπό μας από τις 1η Νοεμβρίου 2017 έως τις 21 Φεβρουαρίου 2018 (συμπεριλαμβανομένης). για επιλεγμένα προϊόντα που αγοράστηκαν μεταξύ 1η Νοεμβρίου 2017 και 31 Ιανουαρίου 2018 (συμπεριλαμβανομένης). Οι αιτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά την ημερομηνία αυτή δεν θα γίνουν αποδεκτές.

3. Που μπορώ να βρω το όνομα του μοντέλου μου και τον σειριακό αριθμό;
Δείτε την ενότητα "
Πώς να βρω τον σειριακό αριθμό της συσκευής μου".

4. Ποια μοντέλα περιλαμβάνονται;
Παρακαλούμε ελέγξτε την παρακάτω λίστα για να δείτε αν το μοντέλο σας περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια Επιστροφής Χρημάτων.

Για αγορές από εξουσιοδοτημένους διανομείς προϊόντων Sony οι οποίοι είναι καταχωρημένοι στη σχετική ιστοσελίδα της προωθητικής ενέργειας

Κατηγορία
Προϊόν Αξία επιστροφής χρημάτων (Ευρώ)
Φωτογραφικές Μηχανές
 
ILCE7B.CE 100
ILCE7KB.CE 100
ILCE7M2B.CEC 200
ILCE7M2KB.CEC 200
ILCE7RM2B.CEC 300
ILCE7SM2B.CEC 300
Φακοί SAL100M28.AE 100
SAL135F18Z.AE 200
SAL135F28.AE 150
SAL1635Z2.SYX 150
SAL2470Z2.SYX 200
SAL24F20Z.AE 100
SAL300F28G2.AE 500
SAL35F14G.AE 200
SAL500F40G.AE 1
SAL50F14Z.AE 150
SAL70200G2.AE 200
SAL70300G2.SYX 150
SAL70400G2.AE 200
SAL85F14Z.AE 150
SEL1018.AE 50
SEL1635Z.SYX 140
SEL1670Z.AE 100
SEL18200LE.AE 60
SEL24240.SYX 100
SEL2470Z.AE 100
SEL28F20.SYX 40
SEL30M35.AE 25
SEL35F14Z.SYX 150
SEL35F18.AE 40
SEL35F28Z.AE 80
SEL50F14Z.SYX 150
SEL50F18.AE 30
SEL50F18B.AE 30
SEL55210.AE 30
SEL55210B.AE 30
SEL55F18Z.AE 100
SEL70200G.AE 100
SEL70300G.SYX 100
SEL90M28G.SYX 100
SELP18105G.AE 50
SEL2470GM.SYX 150
SEL70200GM.SYX 150
SEL85F14GM.SYX 150
     
Αξεσουάρ HVLF43M.E17 40
HVLF32M.E17 30
HVLF20M.CE 20
VGC1EM.E17 30
VGC2EM.E17 35
VGC77AM.CE 30

Για αγορές από επιλεγμένους διανομείς προϊόντων Sony οι οποίοι είναι καταχωρημένοι στη σχετική ιστοσελίδα της προωθητικής ενέργειας

Μοντέλο

Αξία επιστροφής χρημάτων  

Ποσό

Νόμισμα

ILCE7RM2B.CEC

300

EUR

ILCE7SM2B.CEC

300

EUR

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι 3 αιτήσεις από έναν καταναλωτή (και μόνο μια αίτηση ανά προϊόν).

5. Πώς μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;
Για να λάβετε μέρος στην προωθητική ενέργεια:

· Αγοράστε ένα από τα επιλεγμένα προϊόντα μεταξύ 1η Νοεμβρίου 2017 και 31 Ιανουαρίου 2018 (συμπεριλαμβανομένης)

· Συμπληρώστε την αίτηση στον δικτυακό τόπο www.sony.gr/cashback μέχρι τα μεσάνυχτα της 21ης Φεβρουαρίου 2018

· Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει τον σωστό σειριακό αριθμό

· Εισάγετε τις λεπτομέρειες του τραπεζικού λογαριασμού σας

· Ανεβάστε την έγκυρη απόδειξη αγοράς, καθώς και μια φωτογραφία του σειριακού αριθμού που αναγράφεται στο προϊόν (δείτε που θα βρείτε το όνομα του μοντέλου σας και τον σειριακό αριθμό )

· Αποδεχτείτε τους όρους και προϋποθέσεις


6. Τι θα συμβεί αφού πάρω επιβεβαίωση ότι θα λάβω επιστροφή χρημάτων;

Ελέγχουμε και επιβεβαιώνουμε την απόδειξη αγοράς σας και κατόπιν δίνουμε εντολή στην τράπεζά μας να πραγματοποιήσει την πληρωμή. Παρακαλούμε δώστε μας περιθώριο 28 ημερών για την παραλαβή της Επιστροφής Χρημάτων σας από τη στιγμή που έχουν εκπληρωθεί όλα τα κριτήρια: εφόσον τώρα δεν είμαστε σε θέση να τηρήσουμε αυτήν την προθεσμία, θα το πράξουμε το συντομότερο δυνατό.

7.
Γιατί πρέπει να υποβάλλω την απόδειξη αγοράς;
Χρειαζόμαστε την απόδειξη αγοράς για να επιβεβαιώσουμε ότι η συμμετοχή σας
πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας.

8.
Γιατί πρέπει να υποβάλλω τον αριθμό μοντέλου μου και τον σειριακό αριθμό;
Αυτό μειώνει τη γραφειοκρατία για εσάς, διότι μπορούμε βάση του σειριακού αριθμού να ελέγξουμε τη δυνατότητά σας να λάβετε μέρος στην προωθητική ενέργεια. Δείτε που θα βρείτε το
όνομα μοντέλου σας και τον σειριακό αριθμό.

9.
Συμπλήρωσα την ημερομηνία από την απόδειξη αγοράς μου, αλλά η ιστοσελίδα απαντά ότι δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής.
Αυτή η προωθητική ενέργεια περιλαμβάνει μόνο
επιλεγμένα μοντέλα που αγοράστηκαν μεταξύ 1η Νοεμβρίου 2017 και 31 Ιανουαρίου 2018. Παρακαλούμε ελέγξτε αν η ημερομηνία αγοράς σας και το μοντέλο σας πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτής της ενέργειας επιστροφής χρημάτων.

10. Η ιστοσελίδα λέει ότι ο σειριακός αριθμός μου δεν αναγνωρίζεται.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει σωστά τον
σειριακό αριθμό. Αν είστε βέβαιοι ότι τον έχετε πληκτρολογήσει σωστά, το μοντέλο σας ενδέχεται να μην περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια.


11.
Έλαβα το μήνυμα ότι η αίτησή μου δεν είναι πλήρης. Τι πρέπει να κάνω τώρα;
Παρακαλούμε στείλτε μας τις πληροφορίες που ζητούνται στο μήνυμα το συντομότερο δυνατό, ώστε να επιβεβαιώσουμε τη συμμετοχή σας στην προωθητική ενέργεια. Εάν δεν απαντήσετε εντός 10 ημερών, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα λάβετε την επιστροφή των χρημάτων σας.

12.
Αγόρασα το προϊόν μου στην Ελλάδα, αλλά ζω σε μια άλλη χώρα. Μπορώ να συμμετάσχω στην προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;
Όχι. Μόνο οι πελάτες που ζουν στην Ελλάδα έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτή την προωθητική ενέργεια.

13.
Σε πόσο χρόνο θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;
Αν η αίτησή σας πληροί τους
όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας επιστροφής χρημάτων, παρακαλούμε δώστε μας περιθώριο 28 ημερών για την παραλαβή της Επιστροφής Χρημάτων σας από τη στιγμή που έχουν εκπληρωθεί όλα τα κριτήρια: εφόσον τώρα δεν είμαστε σε θέση να τηρήσουμε αυτήν την προθεσμία, θα το πράξουμε το συντομότερο δυνατό.

14. Έστειλα την απόδειξη αγοράς και τα άλλα έγγραφα με το ταχυδρομείο στη διεύθυνση που αναγράφεται σε ένα χαρτί που μου έδωσε ο πωλητής μου. Δεν έχω λάβει ως τώρα καμία απάντηση σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων μου.
Δυστυχώς η αίτησή σας δεν είναι έγκυρη, πρέπει πρώτα να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στην ιστοσελίδα, όπου μπορείτε να επισυνάψετε την απόδειξη αγοράς σας ή αν έχετε στείλει την απόδειξη αγοράς σας σε εμάς, θα σας απαντήσουμε με ένα
e-mail επιβεβαίωσης και θα λάβατε με τον κωδικό συμμετοχής σας. Οι αιτήσεις που έχουν αποσταλεί μέσω ταχυδρομείου δεν είναι έγκυρες.

15.
Έστειλα μια αίτηση για 3 προϊόντα, αλλά έλαβα επιστροφή χρημάτων για ένα προϊόν. Τι συνέβη;
Κάθε αίτηση θα πρέπει να γίνεται χωριστά στην ιστοσελίδα μας και στο τέλος κάθε αίτησης που ολοκληρώνετε με επιτυχία θα βρείτε ένα κουμπί που λέει 'Κάντε αίτηση και για άλλο προϊόν'. Αυτός είναι ο τρόπος για να πραγματοποιήσετε αίτηση και για άλλο προϊόν.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι 3 αιτήσεις από έναν καταναλωτή (και μόνο μια αίτηση ανά προϊόν).