Αναγνωριστικό άρθρου : 00175894 / Τελευταία τροποποίηση : 29/10/2018

Προωθητική Ενέργεια Cashback

Σχετικά προϊόντα και κατηγορίες για αυτό το άρθρο

Προωθητική Ενέργεια Επιστροφής Χρημάτων Κατηγορία Φωτογραφικών

 

1.    Πως μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;

 

ΒΗΜΑ 1

Αγοράστε ένα από τα επιλεγμένα μοντέλα μεταξύ 01.11.2018–31.01.2019 από ένα κατάστημα που συμμετέχει στην προωθητική ενέργεια για να διεκδικήσετε την επιστροφή χρημάτων σας.

 

ΒΗΜΑ 2

Επισκεφτείτε τον δικτυακό τόπο της προωθητικής ενέργειας και κάντε κλικ στο κουμπί “Αίτηση” για να εγγραφείτε. Οι αιτήσεις πρέπει να πραγματοποιηθούν online 30 ημέρες μετά την ημερομηνία αγοράς, διαφορετικά δεν θα γίνουν αποδεκτές.
Σημείωση: Οι διεκδικήσεις μπορούν να υποβληθούν μεταξύ 01.12.2018–31.03.2019.

 

ΒΗΜΑ 3

Συνδεθείτε σε έναν λογαριασμό MySony ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό και συμπληρώστε τη φόρμα της προωθητικής ενέργειας παρέχοντας τις παρακάτω λεπτομέρειες:
 

·         Πληροφορίες του προϊόντος σας: μοντέλο, σειριακός αριθμός, ημερομηνία αγοράς και κατάστημα αγοράς

·         Τα προσωπικά σας στοιχεία: όνομα, διεύθυνση email, ταχυδρομική διεύθυνση, πληροφορίες τραπεζικού λογαριασμού και αριθμό τηλεφώνου

·         Την απόδειξη αγοράς σας

·         Μια φωτογραφία του σειριακού αριθμού σας


Αφού συμπληρώσετε αυτές τις πληροφορίες, παρακαλώ κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή".

 

ΒΗΜΑ 4

Αφού υποβάλλετε τη φόρμα, θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα επιβεβαίωσης και ένα email που θα επιβεβαιώνει την εγγραφή σας θα σταλεί στη διεύθυνση email σας. Ο κωδικός εγγραφής σας είναι ο οκταψήφιος αριθμός που εμφανίζεται στη γραμμή θέματος του e-mail. Ο κωδικός αυτός λειτουργεί επίσης και ως αριθμός αναφοράς στην περίπτωση που έχετε απορίες σχετικά με την προωθητική ενέργεια.

 

ΒΗΜΑ 5

Αν η αίτησή σας πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας, θα λάβετε την καθορισμένη επιστροφή χρημάτων σας μέσα σε 28 ημέρες από την επικύρωση της αίτησής σας. Αν θελήσετε να ελέγξετε την κατάσταση της αίτησης επιστροφής χρημάτων σας, παρακαλούμε κάντε κλικ στον σύνδεσμο “Δείτε την κατάσταση της αίτησής σας” στην αρχική σελίδα της προωθητικής ενέργειας.

 

 

2.    Γιατί πρέπει να υποβάλλω την απόδειξη αγοράς;
Χρειαζόμαστε την απόδειξη αγοράς για να επιβεβαιώσουμε ότι η συμμετοχή σας πληροί τους  όρους και προϋποθέσεις  της προωθητικής ενέργειας.
 

3.    Γιατί πρέπει να υποβάλλω τον αριθμό μοντέλου μου και τον σειριακό αριθμό;
Αυτό μειώνει τη γραφειοκρατία για εσάς, διότι μπορούμε βάση του σειριακού αριθμού να ελέγξουμε τη δυνατότητά σας να λάβετε μέρος στην προωθητική ενέργεια.

 

4.     Ο δικτυακός τόπος λέει ότι ο σειριακός αριθμός μου δεν αναγνωρίζεται. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει σωστά τον σειριακό αριθμό. Αν είστε βέβαιοι ότι τον έχετε πληκτρολογήσει σωστά, το μοντέλο σας ενδέχεται να μην περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια.

 

5.    Έλαβα το μήνυμα ότι η αίτησή μου δεν είναι πλήρης. Τι πρέπει να κάνω τώρα;
Παρακαλούμε στείλτε μας τις πληροφορίες που ζητούνται στο μήνυμα το συντομότερο δυνατό, ώστε να επιβεβαιώσουμε τη συμμετοχή σας στην προσφορά. Εάν δεν απαντήσετε εντός 10 ημερών, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας.

 

6.    Αγόρασα το προϊόν μου στην Ελλάδα ή στην Κύπρο. Ωστόσο, δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό στην Ελλάδα ή στην Κύπρο. Μπορώ να συμμετάσχω στην προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;
Δυστυχώς, μόνο οι πελάτες που διαθέτουν τραπεζικό λογαριασμό στη Ελλάδα ή στην Κύπρο μπορούν να λάβουν μέρος σε αυτή την προωθητική ενέργεια. Αυτή η προωθητική ενέργεια ισχύει μόνο για προϊόντα που παρέχονται και έχουν διανεμηθεί από τη Sony στην Ελλάδα ή στην Κύπρο. Οι επιτυχείς επιστροφές χρημάτων θα πραγματοποιηθούν μέσω τραπεζικού εμβάσματος σε λογαριασμούς που τηρούνται σε ένα πιστωτικό ίδρυμα που βρίσκεται στην  Ελλάδα ή στην Κύπρο.

 

7.    Έστειλα την απόδειξη αγοράς (και άλλα έγγραφα) με το ταχυδρομείο στη διεύθυνση που μου έδωσε ένας πωλητής. Δεν έχω λάβει ως τώρα καμία απάντηση σχετικά με την αίτησή μου...
Δυστυχώς, αιτήσεις που έχουν σταλεί μέσω ταχυδρομείου δεν είναι έγκυρες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε online και παρέχετε τις σχετικές πληροφορίες (δείτε βήμα 3).

 

8.    Έχω υποβάλλει μια αίτηση για τρία (3) προϊόντα, αλλά έχω δικαίωμα επιστροφής χρημάτων μόνο για ένα (1) προϊόν. Γιατί δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής για τα άλλα προϊόντα;
Κάθε αίτηση θα πρέπει να γίνεται χωριστά στον δικτυακό τόπο μας. Στο τέλος κάθε αίτησης που ολοκληρώθηκε με επιτυχία, θα έχετε τη δυνατότητα να καταχωρήσετε μια νέα αίτηση. Παρακαλώ κάντε κλικ στο κουμπί “Κάντε αίτηση και για άλλο προϊόν” για να πραγματοποιήσετε αίτηση και για άλλο προϊόν.

           ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι τρεις (3) ανά πελάτη (και μόνο μια αίτηση ανά προϊόν).

 

Αν εξακολουθείτε να έχετε κάποιο πρόβλημα με την αίτησή σας για επιστροφή χρημάτων, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.