Αναγνωριστικό άρθρου : 00192105 / Τελευταία τροποποίηση : 08/01/2018

Ορισμένες εφαρμογές δεν εμφανίζονται ή δεν λειτουργούν προσωρινά σε συγκεκριμένες τηλεοράσεις Bravia της Sony (XE70, WE6 και σειρά WE75) – 17 Νοεμβρίου 2017

Σχετικά προϊόντα και κατηγορίες για αυτό το άρθρο

Γνωρίζουμε ότι ενδέχεται να αντιμετωπίζετε δυσκολίες με την προβολή ή την πρόσβαση σε ορισμένες εφαρμογές με βίντεο κατ' απαίτηση ή άλλες εφαρμογές διαδικτυακών υπηρεσιών.*

Ως προσωρινή λύση, κάντε αρχικοποίηση στις προσωπικές σας πληροφορίες ακολουθώντας την εξής διαδικασία: [Settings] > [Customer support] > [Initialise personal information] (Ρυθμίσεις) > (Υποστήριξη πελατών) > (Αρχικοποίηση προσωπικών πληροφοριών).

Αν τα παραπάνω βήματα δεν λειτουργούν για εσάς και εξακολουθείτε να έχετε προβλήματα, σας προτείνουμε να κάνετε επαναφορά της τηλεόρασης στις εργοστασιακές ρυθμίσεις: [Settings] > [Customer support] > [Factory settings] (Ρυθμίσεις) > (Υποστήριξη πελατών) > (Εργοστασιακές ρυθμίσεις). Λάβετε υπόψη ότι, αφού ολοκληρώσετε αυτήν τη διαδικασία, θα εμφανιστεί η αρχική οθόνη ρύθμισης.

Οι τεχνικοί μας ελέγχουν, αυτήν τη στιγμή, την κύρια αιτία και σύντομα θα έχουμε μόνιμη λύση (με τη μορφή ενημέρωσης λογισμικού).

Για τις τελευταίες εξελίξεις, σας συνιστούμε να βάλετε σελιδοδείκτη σε αυτήν τη σελίδα. Εναλλακτικά, μπορείτε να προσθέσετε το μοντέλο σας στην εφαρμογή για κινητά Support by Sony, για να λάβετε άμεση ενημέρωση για το προϊόν.

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αυτήν τη στιγμή, μόνο περιορισμένος αριθμός χρηστών αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα. Αν οι εφαρμογές σας εξακολουθούν να λειτουργούν, αγνοήστε αυτήν την ανακοίνωση.*