Αναγνωριστικό άρθρου : 00198099 / Τελευταία τροποποίηση : 21/06/2018

Μήνυμα για το σφάλμα στο YouTube

Σχετικά προϊόντα και κατηγορίες για αυτό το άρθρο

Αγαπητέ πολύτιμε πελάτη της Sony,

Ορισμένα μοντέλα τηλεοράσεων BRAVIA και συσκευές αναπαραγωγής Blu-ray περιλαμβάνουν την εφαρμογή YouTube για τηλεόραση. Κατά την έναρξη της εφαρμογής YouTube, ενδέχεται να εμφανιστεί ένα μήνυμα σφάλματος ή η εφαρμογή YouTube να μην ξεκινήσει καθόλου.

Η συσκευή σας δεν είναι ελαττωματική. Αν αντιμετωπίζετε κάποιο από αυτά τα προβλήματα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Πώς λύνεται αυτό το πρόβλημα; 

Έχω μια 

 

Τηλεόραση Android της Sony

Για να επιλύσετε το πρόβλημα, διαγράψτε τα δεδομένα της εφαρμογής και της μνήμης cache από την εφαρμογή YouTube:

  1. Επιλέξτε [HOME] > [Settings] (Ρυθμίσεις) > [Apps] (Εφαρμογές)

  2. Επιλέξτε [YouTube]

  3. Επιλέξτε [Clear data] (Διαγραφή δεδομένων) > [OK]


Youtube: Android 400 issue

 

Smart TV χωρίς Android της Sony

Για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα, εκτελέστε τα εξής βήματα.

  • Ανοίξτε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης και διαγράψτε όλα τα cookies: 
    (Ισχύει για τις σειρές W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB και W750C)
  1. Ανοίξτε το πρόγραμμα περιήγησης από το μενού [App] (Εφαρμογή)

  2. Επιλέξτε [Options] (Επιλογές)

  3. Επιλέξτε [Browser Settings] (Ρυθμίσεις προγράμματος περιήγησης)

  4. Επιλέξτε [Delete all Cookies] (Διαγραφή όλων των cookies)

 

YouTube: non-Android 2

 

 

  • Ανοίξτε τις πληροφορίες της τηλεόρασης:
    (Ισχύει για τις σειρές WD75, WD6, WE75, WE6, XE70, WF6)
  1. Επιλέξτε [HOME] > [Settings] (Ρυθμίσεις)
     
  2. Επιλέξτε [Customer Support] (Υποστήριξη πελατών)
     
  3. Επιλέξτε [Initialize Personal Information] (Αρχικοποίηση προσωπικών πληροφοριών)
     
  4. Επιλέξτε [OK]

 

Youtube: non-android initialise personal information

Smart συσκευή αναπαραγωγής Blu-ray της Sony 

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι αυτό το πρόβλημα έχει πλέον επιλυθεί.