Αναγνωριστικό άρθρου : 00223165 / Τελευταία τροποποίηση : 27/06/2019

Υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων

Σχετικά προϊόντα και κατηγορίες για αυτό το άρθρο

Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τα μέσα; Χάσατε κατά λάθος δεδομένα;Δωρεάν υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων της Sony

Η Sony είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Επειδή καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο για τους επαγγελματίες, εμείς στη Sony δεσμευόμαστε θα προστατεύσουμε το περιεχόμενό σας. Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα, δοκιμάστε την υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων και ελαττωματικών προϊόντων.

 

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων και ελαττωματικών προϊόντων;
 

  1. Εγγύηση: Ελέγξτε ότι το προϊόν σας είναι εντός της περιόδου εγγύησης. Αν δεν είστε σίγουροι, επικοινωνήστε με το κατάστημα μεταπώλησης ή λιανικής πώλησης από όπου το αγοράσατε.
     
  2. ​​Στείλτε email στο Κέντρο πληροφοριών πελατών (CIC), αναφέροντας λεπτομέρειες σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε. Συμπεριλάβετε τη χώρα κατοικίας σας.
    Το προσωπικό μας στο CIC θα σας καθοδηγήσει βήμα προς βήμα στη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ. 
    Συμβουλή: Θα πρέπει να δούμε την αρχική απόδειξη αγοράς/το τιμολόγιο με κάθε αξίωση προϊόντος. Επομένως, εξοικονομήστε χρήματα σαρώνοντας και επισυνάπτοντάς το στο email σας!
     
  3. Αντικατάσταση και ανάκτηση: Η Sony θα αντικαταστήσει το προϊόν σας (εφόσον καλύπτεται από την εγγύηση) και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα προσπαθήσει να ανακτήσει τα δεδομένα σας. Θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα συστήματα και τις τεχνικές που εφαρμόζουμε, για να διασφαλίσουμε τη βέλτιστη δυνατή ευκαιρία ανάκτησης χαμένου περιεχομένου. Ωστόσο, η ανάκτηση δεδομένων δεν είναι εγγυημένη.
    Ας εξηγήσουμε τη διαδικασία: 

    1. Στέλνετε την κάρτα/ τη συσκευή σας για ανάκτηση. 

    2. Το προσωπικό μας προσπαθεί να ανακτήσει τα δεδομένα από αυτήν την κάρτα/συσκευή. 

    3. Στην περίπτωση που η ανάκτηση δεδομένων είναι επιτυχής, η ίδια η κάρτα/συσκευή αναλύεται για να εντοπιστούν οι πιθανές αιτίες. 
      Αν η ανάλυση είναι θετική, το προσωπικό μας μεταφέρει τα ανακτηθέντα δεδομένα πίσω στην αρχική λειτουργική κάρτα/συσκευή

    4. Αν η κάρτα/συσκευή δεν λειτουργεί πλέον, τα ανακτηθέντα δεδομένα θα εκχωρηθούν σε νέα κάρτα. 

    5. Σε περίπτωση αποτυχίας της ανάκτησης, θα σας ειδοποιήσουμε και σε συνεργασία μαζί σας θα συζητήσουμε ποια είναι τα περαιτέρω δυνατά βήματα. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε διαφορετικές επιλογές. Εναλλακτικά, μπορούμε να συνεχίσουμε με τον έλεγχο της κάρτας/συσκευής ή να την επιστρέψουμε
      άθικτη. 

    6. Τελικά, με τη συγκατάθεσή σας, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε πλήρη έλεγχο στην κάρτα/συσκευή: Μετά την εκτέλεση διαγνωστικού ελέγχου, θα προετοιμάσουμε τις κυψέλες της μνήμης της κάρτας/συσκευής. Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι δεν θα είναι δυνατή καμία περαιτέρω απόπειρα ανάκτησης.
       

 

Πόσο κοστίζει αυτή η υπηρεσία; 

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων, είστε υπεύθυνοι μόνο για τα έξοδα αποστολής του προϊόντος σας στη Sony Belgium. Η Sony καλύπτει όλες τις υπόλοιπες δαπάνες: αντικατάσταση, ανάκτηση και εκ νέου αποστολή του προϊόντος σας. 

 

Ποια προϊόντα πληρούν τα κριτήρια για την υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων;

  • Φορητός χώρος αποθήκευσης: Η ανάκτηση δεδομένων είναι δυνατή μόνο αν ο γυμνός (εσωτερικός) HDD είναι εντάξει
  • Επαγγελματικό RAID: Η ανάκτηση δεδομένων είναι δυνατή μόνο αν ο γυμνός (εσωτερικός) HDD είναι εντάξει και χρησιμοποιείται η διαμόρφωση "RAID1" 
 
ΚατηγορίαΦορητός χώρος αποθήκευσηςΕπαγγελματικό RAIDΕπαγγελματικός SSDΣειρά XQD GΣειρά XQD M
Όνομα ΜοντέλουPSZ-HA1PSZ-RA4TSV-GS48QD-G32EQD-M32A
PSZ-HA2PSZ-RA6TSV-GS96QD-G64EQD-M64A
PSZ-HC1TPSZ-RA8TSV-MGS50QD-G120FQD-M128A
PSZ-HC2TPSZ-RA12TSV-MGS1TQD-G240F 
PSZ-HB1T SV-MGS2T  
PSZ-HB2T    

 

ΚατηγορίαSxS PRO+SxS-1CFastSDΕξωτερικός δίσκος SSD
Όνομα ΜοντέλουSBP-64ESBS-32G1CCAT-G32SF-G32SL-EG2
SBP-128ESBS-64G1CCAT-G64SF-G64SF-EG5
SBP-256ESBS-128G1CCAT-G128SF-G128SL-EG1
   SF-G32T 
   SF-G64T 
   SF-G128T