Αναγνωριστικό άρθρου : 00293226 / Τελευταία τροποποίηση : 01/05/2023Εκτύπωση

Προωθητική Ενέργεια Cashback Κατηγορία Φωτογραφικών (01.05.2023 - 31.07.2023)

    1.Πως μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;

    2. Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων και πώς θα απεικονίζεται στον τραπεζικό μου λογαριασμό;

    3. Γιατί πρέπει να υποβάλλω την απόδειξη αγοράς, το όνομα του μοντέλου και τον σειριακό αριθμό ?

    4. Τι θεωρείται ως αποδεκτή απόδειξη αγοράς;

    5. Πού μπορώ να εντοπίσω τον σειριακό αριθμό του προϊόντος μου;

    6. Ο δικτυακός τόπος λέει ότι ο σειριακός αριθμός μου δεν αναγνωρίζεται. Γιατί συμβαίνει αυτό;

    7. Ποιες μορφές αρχείων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή εγγράφων στο πλαίσιο της διαδικασίας καταχώρισης και υπάρχουν περιορισμοί στο μέγεθος των αρχείων?

    8. Έλαβα ένα μήνυμα ότι η αξίωσή μου είναι ατελής. Τι θα πρέπει να κάνω τώρα;

    9. Αγόρασα το προϊόν μου λίγες εβδομάδες πριν/μετά τις ημερομηνίες προώθησης. Μπορεί η Sony να κάνει μια εξαίρεση και να εγκρίνει  την επιστροφή χρημάτων για την αγορά μου;

    10. Έχω υποβάλει αξίωση για πέντε (5) προϊόντα, αλλά δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων μόνο για ένα (1) προϊόν. Γιατί δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής για τα άλλα προϊόντα;

    11. Δεν έχω λάβει e-mail για την πορεία της αίτησής μου. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξή της;

    12. Aντιμετωπίζω προβλήματα όταν προσπαθώ να εγγραφώ για αυτή την προσφορά online. Που μπορώ να απευθυνθώ;

    13. Τι γίνεται με την χρήση των  προσωπικών  μου στοιχείων;

     

     

    1.Πως μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;

    ΒΗΜΑ 1

    Αγοράστε ένα από τα επιλεγμένα μοντέλα μεταξύ 01.05.2023–31.07.2023 (συμπεριλαμβανομένης) από ένα κατάστημα που συμμετέχει στην προωθητική ενέργεια για να διεκδικήσετε την επιστροφή χρημάτων σας.

    ΒΗΜΑ 2

    Επισκεφτείτε τον δικτυακό τόπο της προωθητικής ενέργειας και κάντε κλικ στο κουμπί “Αίτηση” για να εγγραφείτε. Οι αιτήσεις πρέπει να πραγματοποιηθούν online 30 ημέρες μετά την ημερομηνία αγοράς, διαφορετικά δεν θα γίνουν αποδεκτές. 

    Παράδειγμα:

    Ο πελάτης αγόρασε τον SEL24F14GM στις 02.06.2023 με επιστροφή χρημάτων €100 για τη διάρκεια της προσφοράς. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει την αίτησή του οποιαδήποτε στιγμή από 02.07.2023 έως και 30.09.2023. Οποιαδήποτε απαίτηση υποβληθεί πριν από τις 02.07.2023 (λιγότερο από 30 ημέρες μετά την αγορά) ή μετά τις 30.09.2023 (εκτός της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων) θα απορριφθεί.

    Σημείωση: Οι διεκδικήσεις μπορούν να υποβληθούν μεταξύ 31.05.2023–30.09.2023 (τα μεσάνυχτα)

    ΒΗΜΑ 3

    Συνδεθείτε σε έναν λογαριασμό My Sony ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό και συμπληρώστε τη φόρμα της προωθητικής ενέργειας παρέχοντας τις παρακάτω λεπτομέρειες:

    · Πληροφορίες του προϊόντος σας: μοντέλο, σειριακός αριθμός, ημερομηνία αγοράς και κατάστημα αγοράς

    · Τα προσωπικά σας στοιχεία: όνομα, διεύθυνση email, ταχυδρομική διεύθυνση, πληροφορίες τραπεζικού λογαριασμού και αριθμό τηλεφώνου

    · Την απόδειξη αγοράς σας

    · Μια φωτογραφία του σειριακού αριθμού της φωτογραφικής σας μηχανής κρατώντας την στο χέρι.

    Αφού συμπληρώσετε αυτές τις πληροφορίες, παρακαλώ κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή".

    ΒΗΜΑ 4

    Αφού υποβάλλετε τη φόρμα, θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα επιβεβαίωσης και ένα email που θα επιβεβαιώνει την εγγραφή σας θα σταλεί στη διεύθυνση email σας. Ο κωδικός εγγραφής σας είναι ο οκταψήφιος αριθμός που εμφανίζεται στη γραμμή θέματος του e-mail. Ο κωδικός αυτός λειτουργεί επίσης και ως αριθμός αναφοράς στην περίπτωση που έχετε απορίες σχετικά με την προωθητική ενέργεια.

    ΒΗΜΑ 5

    Αν η αίτησή σας πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας, θα λάβετε την καθορισμένη επιστροφή χρημάτων σας μέσα σε 28 ημέρες από την επικύρωση της αίτησής σας. Αν θελήσετε να ελέγξετε την κατάσταση της αίτησης επιστροφής χρημάτων σας, παρακαλούμε κάντε κλικ στον σύνδεσμο “Δείτε την κατάσταση της αίτησής σας” στην αρχική σελίδα της προωθητικής ενέργειας

    2. Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων και πώς θα απεικονίζεται στον τραπεζικό μου λογαριασμό;

    Στόχος μας είναι  η επιστροφή χρημάτων να πραγματοποιηθεί εντός 28 ημερών από την επικύρωση της αιτησής σας. Οι 28 ημέρες δεν ξεκινούν να υπολογίζονται από την ημέρα εγγραφή σας και δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε εσφαλμένη πληροφορία ή συμβουλή επικοινωνηθεί απο τα καταστήματα λανικής ή τους πωλητές, που να δηλώνει ότι η πληρωμή πραγματοποιείται εντός 28 ημερών απο την αγορά. Λάβετε υπόψη ότι τυχόν ελλιπείς ή εσφαλμένες πληροφορίες μπορούν να καθυστερήσουν την επικύρωση και την πληρωμή, οπότε βεβαιωθείτε ότι παρέχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σωστά. Οι πληρωμές  της προώθητικής  ενέργειας επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να αντικατοπτρίζονται είτε στο όνομα WorldPay ή Link Network.

    3.Γιατί πρέπει να υποβάλλω την απόδειξη αγοράς, το όνομα του μοντέλου και τον σειριακό αριθμό ?

    Χρειαζόμαστε την απόδειξη αγοράς για να επιβεβαιώσουμε ότι η συμμετοχή σας πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας.

    4. Τι θεωρείται ως αποδεκτή απόδειξη αγοράς;

    Μια αποδεκτή απόδειξη αγοράς πρέπει να περιέχει τα απαιτούμενα κριτήρια παρακάτω:

    1-το όνομα του λιανοπωλητή.

    2-ημερομηνία αγοράς.

    3-Λεπτομέρειες προϊόντος.

    4-ΑΦΜ.

    Λάβετες υπόψη ότι η αξίωση μπορεί να απορριφθεί εάν τα παρεχόμενα έγγραφα δεν πληρούν τα ανωτέρω κριτήρια.

    5. Πού μπορώ να εντοπίσω τον σειριακό αριθμό του προϊόντος μου;

    Κάντε κλικ εδώ για μια απεικόνιση του τρόπου με τον οποίο μπορείτε να εντοπίσετε τον σειριακό αριθμό της συσκευής σας.

    6. Ο δικτυακός τόπος λέει ότι ο σειριακός αριθμός μου δεν αναγνωρίζεται. Γιατί συμβαίνει αυτό;

    Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει σωστά τον σειριακό αριθμό. Αν είστε βέβαιοι ότι τον έχετε πληκτρολογήσει σωστά, το μοντέλο σας ενδέχεται να μην περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια.

    7. Ποιες μορφές αρχείων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή εγγράφων στο πλαίσιο της διαδικασίας καταχώρισης και υπάρχουν περιορισμοί στο μέγεθος των αρχείων?

    Το αρχείο σας δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 5 MB. Μπορείτε να ανεβάσετε μόνο τις τυπικές μορφές JPG, JPEG, PNG και PDF.

    8. Έλαβα ένα μήνυμα ότι η αξίωσή μου είναι ατελής. Τι θα πρέπει να κάνω τώρα;

    Παρακαλούμε στείλτε μας τις πληροφορίες που ζητούνται στο μήνυμα το συντομότερο δυνατόν, ώστε να επιβεβαιώσουμε τη συμμετοχή σας στην προωθητική ενέργεια. Αν δεν απαντήσετε εντός 14 ημερών, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων.

    9. Αγόρασα το προϊόν μου λίγες εβδομάδες πριν/μετά τις ημερομηνίες προώθησης. Μπορεί η Sony να κάνει μια εξαίρεση και να εγκρίνει  την επιστροφή χρημάτων για την αγορά μου;

    Μπορούμε να αποδεχτούμε μόνο τις αιτήσεις καταναλωτών που η αγορά του προϊόντος τους έχει πραγματοποιηθεί εντός των ημερομηνιών που αναγράφονται στους Όρους και Προϋποθέσεις .

    10. Έχω υποβάλει αξίωση για πέντε (5) προϊόντα, αλλά δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων μόνο για ένα (1) προϊόν. Γιατί δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής για τα άλλα προϊόντα;

    Κάθε αίτηση θα πρέπει να γίνεται χωριστά στον δικτυακό τόπο μας. Στο τέλος κάθε αίτησης που ολοκληρώθηκε με επιτυχία, θα έχετε τη δυνατότητα να καταχωρήσετε μια νέα αίτηση. Παρακαλώ κάντε κλικ στο κουμπί “Κάντε αίτηση και για άλλο προϊόν” για να πραγματοποιήσετε αίτηση και για άλλο προϊόν.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι πέντε αξιώσεις (5) ανά πελάτη (και μέχρι δύο αίτησεις ανά μοντέλο/κιτ)

    11. Δεν έχω λάβει e-mail για την πορεία της αίτησής μου. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξή της;

    Ένα αυτοματοποιημένο email επιβεβαίωσης αποστέλλεται όταν η αξίωσή σας υποβάλλεται και ένα άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν η αξίωσή σας γίνεται δεκτή. Αν χρειαστούμε περισσότερες πληροφορίες, θα σας σταλεί ένα ξεχωριστό e-mail. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας του γραμματοκιβωτίου σας. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν το σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε την πρόοδο της αξίωσής σας εισάγοντας το αναγνωριστικό αξίωσης που παρέχεται στο email επιβεβαίωσης.

    12. Aντιμετωπίζω προβλήματα όταν προσπαθώ να εγγραφώ για αυτή την προσφορά online. Που μπορώ να απευθυνθώ;

    Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τη γραμμή υποστήριξής μας μέσω αυτού του συνδέσμου για οποιαδήποτε βοήθεια σχετικά με την υποβολή της αίτησής σας ή για να αναφέρετε τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσετε.

    13. Τι γίνεται με την χρήση των  προσωπικών  μου στοιχείων;

    Μπορείτε να συμβουλευτείτε την πολιτική μας σχετικά με τη χρήση των πληροφοριών, ακολουθώντας αυτόν το σύνδεσμο.