Αναγνωριστικό άρθρου : 00155220 / Τελευταία τροποποίηση : 13/05/2024Εκτύπωση

Δημιουργία λογαριασμού My Sony: Συμβουλές και αντιμετώπιση προβλημάτων

    Αυτός ο ολοκληρωμένος οδηγός για το My Sony παρέχει χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο δημιουργίας λογαριασμού, για την αντιμετώπιση προβλημάτων σύνδεσης, για την καταχώρηση ενός προϊόντος Sony, για την ενημέρωση των προσωπικών στοιχείων σας, για την πρόσβαση στην κοινότητα χρηστών της Sony και πολλά ακόμα.


    Πίνακας περιεχομένων:


    Δημιουργία λογαριασμού My Sony

    1. Αρχικά, μεταβείτε στη διαδικτυακή τοποθεσία καταχώρησης προϊόντων της Sony Europe. Αφού επιλέξετε τη χώρα σας από τη λίστα, θα ανακατευθυνθείτε στη σελίδα σύνδεσης στο My Sony (απεικονίζεται παρακάτω).
    2. Κάντε κλικ στην καρτέλα Δημιουργία λογαριασμού. Μπορείτε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email σας ή άλλους λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Google, Facebook).

    Εγγραφή με χρήση email

    1. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας.
    2. Επιλέξτε και επιβεβαιώστε έναν κωδικό πρόσβασης.
    3. Ρυθμίστε τις προτιμήσεις σας για τα email.
    4. Επιβεβαιώστε ότι έχετε διαβάσει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις.
    5. Επαληθεύστε τη διεύθυνση email σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε [Θα το κάνω αργότερα] για να ολοκληρώσετε αυτό το βήμα σε δεύτερο χρόνο. Για την καλύτερη προστασία της ασφάλειάς σας, θα σας ζητηθεί να αποσυνδεθείτε από όλες τις συσκευές σας.
      • Σημείωση: Μέχρι να επαληθεύσετε τη διεύθυνση email σας, δεν θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας.
    6. Θα λάβετε ένα μήνυμα email με έναν σύνδεσμο ενεργοποίησης. Για να ολοκληρώσετε την εγγραφή, ανοίξτε το μήνυμα email και κάντε κλικ στην επιλογή [Ενεργοποίηση λογαριασμού].
      • Λάβετε υπόψη ότι ο σύνδεσμος ενεργοποίησης θα λήξει σε 72 ώρες. Αν γίνει αυτό, θα χρειαστεί να ζητήσετε άλλον σύνδεσμο ενεργοποίησης.
    7. Αφού ολοκληρώσετε το βήμα 8, επιστρέψτε στην οθόνη Επαλήθευση της διεύθυνσης email σας και επιλέξτε [Έχει ήδη επαληθευτεί]. Θα ανακατευθυνθείτε στη σελίδα σύνδεσης στο My Sony.

    Εγγραφή με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

    Αν χρησιμοποιείτε έναν λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό My Sony, μπορεί να χρειαστεί να επαληθεύσετε πρώτα την ταυτότητά σας (π.χ. με έναν κωδικό που θα αποσταλεί στο κινητό σας τηλέφωνο). Η σελίδα θα ανανεωθεί αυτόματα και θα σας ζητηθεί να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας.

    Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας:

    1. Εισαγάγετε την ημερομηνία γέννησής σας.
    2. Επιλέξτε τις προτιμήσεις σας για την επικοινωνία μέσω email.
    3. Εξατομικεύστε τις ρυθμίσεις σας.
    4. Επιβεβαιώστε ότι έχετε διαβάσει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις.
    5. Επιλέξτε [Δημιουργία λογαριασμού].


    Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


    Τα πλεονεκτήματα ενός λογαριασμού My Sony

    Αφού δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε σε αυτόν, θα φτάσετε στην αρχική σελίδα του My Sony. Από εδώ μπορείτε να:

    • Δείτε τα προϊόντα Sony που διαθέτετε και να καταχωρήσετε ένα καινούργιο προϊόν
    • Ενημερώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και τις προτιμήσεις σας για την επικοινωνία
    • Συνδεθείτε με την κοινότητα χρηστών της Sony
    • Και περισσότερα

    Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις καρτέλες κάνοντας κλικ στο όνομά σας στην κορυφή της αρχικής σελίδας και επιλέγοντας τα σχετικά θέματα από το αναπτυσσόμενο μενού:

    Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


    Πρόσβαση στο διαδικτυακό κατάστημα της Sony (π.χ. συμμετοχή σε προωθητικές καμπάνιες κ.λπ.)

    Με τον λογαριασμό My Sony, θα έχετε πρόσβαση στα διάφορα πλεονεκτήματα που προσφέρει το κατάστημα, όπως:

    • Έναν εκτεταμένο κατάλογο προϊόντων Sony
    • Ειδικές προωθητικές προσφορές, ειδικές τιμές και εκπτώσεις
    • Επιπλέον εγγύηση για επιλεγμένα προϊόντα, όταν καταχωρείτε αυτά τα προϊόντα (μη διαθέσιμο σε όλες τις χώρες)


    Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


    Αντιμετωπίζω προβλήματα σύνδεσης στον λογαριασμό μου

    Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά τη σύνδεση στον λογαριασμό σας, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στα στοιχεία σύνδεσής σας, στα προσωπικά σας στοιχεία όπως η ημερομηνία γέννησης, ή στη διαδικτυακή τοποθεσία της περιοχής που χρησιμοποιείτε για να συνδεθείτε.

    Ανατρέξτε στα παρακάτω βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων (κάντε κλικ ή πατήστε σε ένα θέμα για να μεταβείτε στη σχετική ενότητα):


    Η διεύθυνση email μου ή ο κωδικός πρόσβασης δεν είναι έγκυρα

      Η εικόνα αναφέρει:

      Ελέγξτε αν έχετε εισαγάγει σωστά την καταχωρημένη διεύθυνση email σας:

      • Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email που έχετε εισαγάγει είναι εκείνη που έχετε συνδέσει με τον λογαριασμό My Sony και ότι δεν την έχετε πληκτρολογήσει λάθος.
      • Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
      • Αν είχατε δημιουργήσει στο παρελθόν λογαριασμό My Sony και δεν τον είχατε επαληθεύσει μέσω email εντός της καθορισμένης προθεσμίας (72 ώρες), δεν θα μπορέσετε να τον χρησιμοποιήσετε. Να θυμάστε ότι αυτό ισχύει για όλες τις υπηρεσίες της Sony.
        • Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ανακτήσετε τον λογαριασμό σας:
          1. Συνδεθείτε σε αυτόν τον μη επαληθευμένο λογαριασμό.
          2. Επιλέξτε ξανά την αποστολή συνδέσμου ενεργοποίησης/επαλήθευσης.
          3. Ενεργοποιήστε τον λογαριασμό σας μέσω email.

      Μπορείτε να συνδέσετε τον λογαριασμό My Sony με τους άλλους λογαριασμούς σας στην Sony (π.χ. PlayStation Network) και να χρησιμοποιείτε την ίδια διεύθυνση email για να συνδεθείτε.


      Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


      Βλέπω ένα μήνυμα σφάλματος

        Αν λάβετε οποιοδήποτε από τα παρακάτω μηνύματα:

        • Η σελίδα που ζητήσατε δεν βρέθηκε.
        • Δεν έγινε εισαγωγή σωστών στοιχείων σε όλα τα πεδία.
        • Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά τον έλεγχο ταυτότητας.
        • Λυπούμαστε! Αντιμετωπίζουμε προσωρινά τεχνικά προβλήματα.

        Η αιτία μπορεί να είναι μία από τις εξής:

        • Η διεύθυνση email που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση δεν είναι καταχωρημένη σε κάποιον υφιστάμενο λογαριασμό.
          • Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να δοκιμάσετε να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό χρησιμοποιώντας την ίδια διεύθυνση email.
        • Η ημερομηνία γέννησής σας (DOB) δεν καταχωρήθηκε σωστά κατά την προηγούμενη προσπάθεια δημιουργίας λογαριασμού.
        • Έχετε υπερβεί τον μέγιστο αριθμό προσπαθειών χρήσης του CAPTCHA για να επαληθεύσετε ότι δεν είστε ρομπότ (π.χ. Επιλέξτε όλες τις εικόνες με...).
          • Μπορείτε να πληκτρολογήσετε ή να επικολλήσετε τη διεύθυνση URL του My Sony στο πρόγραμμα περιήγησης στον ιστό και να προσπαθήσετε ξανά.
        • Μπορεί να χρειάζεται επαναφορά του κωδικού σας.
        • Το σύστημα αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα.
          • Αφήστε να περάσει λίγη ώρα για να ανανεωθεί το σύστημα και προσπαθήστε ξανά αργότερα.


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Ο λογαριασμός μου είναι συνδεδεμένος με διαφορετική χώρα/περιοχή

        Ο λογαριασμός My Sony και η διεύθυνση email σας έχουν συνδεθεί με μια συγκεκριμένη χώρα. Αν επιχειρήσετε να συνδεθείτε από μια γεωγραφική περιοχή διαφορετική από εκείνη με την οποία είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός σας (π.χ. αν διαθέτετε λογαριασμό My Sony στο Βέλγιο αλλά χρησιμοποιείτε την τοποθεσία στο Ην. Βασίλειο), θα σας δοθεί η επιλογή να παραμείνετε στην τρέχουσα σελίδα ή να μεταβείτε στη διαδικτυακή τοποθεσία της χώρας όπου έχει καταχωρηθεί η διεύθυνση email σας.

        Σημείωση: Δεν υπάρχει δυνατότητα καταχώρησης της ίδιας διεύθυνσης email σε περισσότερες από μία περιοχές.

        Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα εξής:

        • Να μεταβείτε στη διαδικτυακή τοποθεσία της χώρας με την οποία είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός σας και να συνδεθείτε εκεί (π.χ. My Sony Βελγίου).
        • Αν θέλετε πραγματικά να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα μιας διαφορετικής περιοχής (π.χ. για να αγοράσετε διαδικτυακά ένα προϊόν, για να υποβάλετε αίτημα για επιστροφή των χρημάτων σας κ.λπ.), μπορείτε να:
          • Δημιουργήσετε έναν λογαριασμό για την εν λόγω περιοχή χρησιμοποιώντας διαφορετική διεύθυνση email.
          • Διαγράψετε τον αρχικό λογαριασμό σας και να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό στη διαδικτυακή τοποθεσία της χώρας επιλογής σας. Θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια διεύθυνση email που είχατε πριν.

        Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα μπορέσετε να καταχωρήσετε τα προϊόντα Sony που διαθέτετε.


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Πώς να αλλάξω κωδικό πρόσβασης με τη λειτουργία "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;"

        Προτού ξεκινήσετε:

        • Αν ζητήσετε επαναφορά του κωδικού σας, βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας υπάρχει ήδη, καθώς το σύστημά μας δεν εμφανίζει μήνυμα σφάλματος αν εισαγάγετε μια μη καταχωρημένη διεύθυνση email.
        • Για τους πελάτες που διαθέτουν διεύθυνση email στο Hotmail ή στο MSN, δεν υπάρχει δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης. Θα πρέπει να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό.

        Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό σας εκτελώντας τα παρακάτω βήματα:

        1. Μεταβείτε στη σελίδα Σύνδεση στο My Sony και επιλέξτε [Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;].

        2. Εισαγάγετε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας.
        3. Θα λάβετε ένα μήνυμα email με έναν σύνδεσμο για να επαναφέρετε τον κωδικό σας. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο.
          • Αν δεν λάβετε μήνυμα email, ελέγξτε στον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Διαφορετικά, προσπαθήστε να επαναλάβετε την αποστολή του συνδέσμου ή περιμένετε 24 ώρες και δοκιμάστε ξανά.
        4. Επιλέξτε μια μέθοδο επαλήθευσης της ταυτότητάς σας (π.χ. αριθμός τηλεφώνου, ημερομηνία γέννησης κ.λπ.).
          • Αν προκύψει λάθος σε μία από τις παραπάνω επιλογές, το σύστημά μας σας προτρέπει αμέσως να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης. Έχετε υπόψη ότι μπορείτε να δοκιμάσετε και τις υπόλοιπες επιλογές.
        5. Εισαγάγετε τον νέο κωδικό πρόσβασης και επιλέξτε [OK].


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Χρήστες του PlayStation Network (PSN): Δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου με το αναγνωριστικό σύνδεσής μου (διεύθυνση email)

        Για προβλήματα σύνδεσης που σχετίζονται με μη έγκυρες ή μη προσβάσιμες διευθύνσεις email, ανατρέξτε στο παρακάτω άρθρο υποστήριξης:

        Χρήστες του PlayStation Network (PSN): Δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου με το αναγνωριστικό σύνδεσής μου (διεύθυνση email)

        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Ο λογαριασμός Sony είναι κλειδωμένος

        Αν ο λογαριασμός My Sony κλειδωθεί, θα δείτε το παρακάτω μήνυμα:

        Συμπληρώθηκε ο μέγιστος αριθμός αποτυχημένων προσπαθειών σύνδεσης. Για την προστασία της ασφάλειάς σας, ο λογαριασμός σας θα κλειδωθεί για 120 λεπτά.

        Για να ξεκλειδώσετε τον λογαριασμό σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

        1. Περιμένετε 120 λεπτά.
        2. Εισαγάγετε ξανά τον κωδικό πρόσβασης.
          • Βεβαιωθείτε ότι τα πλήκτρα Caps Lock ή Num Lock στο πληκτρολόγιό σας δεν επηρεάζουν τον τρόπο εισαγωγής του κωδικού πρόσβασης.

        Μπορείτε επίσης να επαναφέρετε απλώς τον κωδικό σας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;".


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Πώς να καταχωρήσετε ένα προϊόν στο My Sony

        1. Μεταβείτε στη διαδικτυακή τοποθεσία δήλωσης προϊόντων της Sony Europe.
        2. Επιλέξτε τη χώρα σας από τη λίστα.
        3. Θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό.

        Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό My Sony, μπορείτε να ξεκινήσετε την καταχώρηση του προϊόντος.

        Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στο παρακάτω άρθρο: Πώς να καταχωρήσετε ένα προϊόν στο My Sony. Παρέχει έναν χρήσιμο οδηγό και συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων για τα εξής:

        • Πώς να καταχωρήσετε ένα προϊόν
        • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τη λειτουργία γρήγορης καταχώρησης
        • Τι θα πρέπει να κάνετε αν δεν βρίσκετε το προϊόν που θέλετε να καταχωρήσετε


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Εκτέλεση αλλαγών στον λογαριασμό My Sony

        1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό My Sony.
        2. Μεταβείτε στην ενότητα Τα στοιχεία του λογαριασμού μου από το αριστερό πλευρικό μενού.
        3. Ενημερώστε τα απαιτούμενα πεδία.
        4. Προχωρήστε παρακάτω για να ενημερώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία, όπως τα εξής:
          • Βασικές πληροφορίες του λογαριασμού (όνομα, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση κατοικίας κ.λπ.)
          • Αναγνωριστικό σύνδεσης (διεύθυνση email)
          • Κωδικός πρόσβασης
          • Ρυθμίσεις ασφαλείας (π.χ. επαλήθευση 2 βημάτων)


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Ενημέρωση της διεύθυνσης email/του κωδικού πρόσβασης

        1. Μεταβείτε στην ενότητα Τα στοιχεία του λογαριασμού μου.
        2. Προχωρήστε προς τα κάτω, ως την επιλογή Αλλαγή διεύθυνσης email ή Αλλαγή κωδικού πρόσβασης.
        3. Επιλέξτε το μπλε κουμπί [Ενημέρωση].

        Ενημέρωση του αναγνωριστικού σύνδεσης (διεύθυνση email)

        Ενημέρωση του κωδικού πρόσβασης


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Ενημέρωση των προτιμήσεών σας για την επικοινωνία

        1. Μεταβείτε στις Προτιμήσεις επικοινωνίας.
        2. Επιλέξτε [Εγγραφή] ή [Κατάργηση εγγραφής].

        Αφού ενημερώσετε τις προτιμήσεις επικοινωνίας σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα email.


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Ενεργοποίηση της επαλήθευσης 2 βημάτων

        Για να προσθέσετε ένα επιπλέον επίπεδο προστασίας, μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε κωδικό επαλήθευσης μέσω μηνύματος κειμένου ή μέσω μιας εφαρμογής επαλήθευσης ταυτότητας όταν συνδέεστε στον λογαριασμό My Sony. Μπορείτε να αλλάξετε αυτήν τη ρύθμιση οποιαδήποτε στιγμή, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

        1. Μεταβείτε στην ενότητα Τα στοιχεία του λογαριασμού μου.
        2. Προχωρήστε προς τα κάτω ως την επιλογή Αλλαγή άλλων ρυθμίσεων ασφαλείας.
        3. Επιλέξτε το κουμπί [Ενημέρωση].
          • Στην επόμενη οθόνη θα δείτε επιλογές για την ενημέρωση του αναγνωριστικού σύνδεσης (διεύθυνση email), του κωδικού πρόσβασης, της ερώτησης ασφαλείας, του αριθμού κινητού τηλεφώνου, καθώς και των ρυθμίσεων επαλήθευσης 2 βημάτων. Μπορείτε επίσης να αποσυνδεθείτε από όλες τις συνδεδεμένες συσκευές σας.
        4. Για να ενεργοποιήσετε την Επαλήθευση 2 βημάτων, κάντε κλικ στο κουμπί [Επεξεργασία] στην κάτω δεξιά πλευρά. Για λόγους ασφαλείας, θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας στην επόμενη σελίδα (δηλ. το αναγνωριστικό σύνδεσης και τον κωδικό πρόσβασης).

        5. Όταν ερωτηθείτε πώς θέλετε να λαμβάνετε τον κωδικό επαλήθευσης, επιλέξτε το εικονίδιο [>] για το Μήνυμα κειμένου ή την Εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας.

        6. Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη:

        Επαλήθευση με μήνυμα κειμένου

        Επαλήθευση με εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Πώς να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας έναν εφεδρικό κωδικό για επαλήθευση ταυτότητας με μήνυμα κειμένου ή μέσω της εφαρμογής επαλήθευσης

        Αν δεν μπορείτε να λάβετε τον κωδικό επαλήθευσης 2 βημάτων μέσω μηνύματος κειμένου ή αν η εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας δεν λειτουργεί, μπορείτε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας έναν εφεδρικό κωδικό.

        Αφού εισαγάγετε τον κωδικό επαλήθευσης και επιλέξετε [Επαλήθευση], θα λάβετε 10 εφεδρικούς κωδικούς.

        Πρέπει να γνωρίζετε ότι:

        • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάθε εφεδρικό κωδικό μόνο μία φορά.
        • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους κωδικούς για επαλήθευση τόσο με μήνυμα κειμένου όσο και με την εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας.
        • Συνιστούμε να σημειώσετε κάπου τους κωδικούς ή να τους καταγράψετε σε στιγμιότυπο οθόνης. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να αποθηκεύσετε τους εφεδρικούς κωδικούς για μελλοντική χρήση.

          Σημείωση: Οι κωδικοί που παρατίθενται παρακάτω αποτελούν απλώς παράδειγμα.


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Πρόσβαση στην κοινότητα χρηστών της Sony

        Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που διαθέτετε στον κόμβο της Κοινότητας χρηστών.

        1. Από την αρχική σελίδα του My Sony, μεταβείτε στην καρτέλα Κοινότητα. Μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε απευθείας τη σελίδα Κοινότητας χρηστών της Sony (στα Αγγλικά).
        2. Επιλέξτε [Σύνδεση] για να συνδεθείτε μέσω του λογαριασμού My Sony ή [Εγγραφή] για να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό.
        3. Θα σας ζητηθεί να ολοκληρώσετε τη δημιουργία του λογαριασμού My Sony στην επόμενη σελίδα.

        Ως μέλος της κοινότητας, θα έχετε πρόσβαση στα εξής:

        • Φόρουμ για τα προϊόντα και γενική συνομιλία
        • Υλικά εκμάθησης και συχνές ερωτήσεις
        • Διαγωνισμούς
        • Συλλογές φωτογραφιών και ταπετσαριών οθόνης
        • Και πολλά ακόμα


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Πώς μπορείτε να συνδέσετε έναν λογαριασμό My Sony με λογαριασμούς άλλης υπηρεσίας της Sony

        Αν έχετε ήδη λογαριασμό σε διαφορετική υπηρεσία της Sony, μπορείτε να συνδεθείτε στο My Sony με τα στοιχεία του άλλου λογαριασμού σας. Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα μήνυμα που θα σας ζητά να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας. Ενδέχεται να χρειαστεί να παρέχετε ορισμένες πρόσθετες πληροφορίες πριν από την ολοκλήρωση της αναβάθμισης. Αντιστρόφως, αφού δημιουργήσετε έναν λογαριασμό My Sony, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα στοιχεία σύνδεσης σε αυτόν για τη σύνδεση σε άλλες Υπηρεσίες της Sony.

        Σημειώσεις:

        • Για να συνδέσετε τους λογαριασμούς, θα πρέπει να έχουν την ίδια διεύθυνση email.
        • Οι υπηρεσίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες σε όλες τις χώρες/περιοχές.

        Υπηρεσίες που διατίθενται από την Sony Europe

        Υπηρεσίες που διατίθενται από άλλες εταιρείες του ομίλου Sony


        Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην παρακάτω σελίδα: Συνδεδεμένοι λογαριασμοί για υπηρεσίες Sony.


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Πώς να διαγράψετε τον λογαριασμό My Sony

        Θα λυπηθούμε αν επιλέξετε να αποχωρήσετε, αλλά μπορείτε να καταργήσετε τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήμα:

        1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό Sony.
        2. Μεταβείτε στην ενότητα Τα στοιχεία του λογαριασμού μου από το αριστερό πλευρικό μενού.
        3. Προχωρήστε στο κάτω μέρος της σελίδας και επιλέξτε το κόκκινο κουμπί [Κατάργηση λογαριασμού].

        Με αυτήν την ενέργεια θα κλείσει ο λογαριασμός σας στο My Sony και στη διαδικτυακή Κοινότητα χρηστών μας.

        Σημείωση: Οι συνδεδεμένοι λογαριασμοί σας σε άλλες υπηρεσίες του ομίλου Sony δεν θα κλείσουν αυτόματα, καθώς η διαχείρισή τους γίνεται από διαφορετικές εταιρείες του ομίλου Sony. Αν θέλετε να κλείσετε και αυτούς τους λογαριασμούς, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την κάθε εταιρεία του ομίλου Sony ξεχωριστά.


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας


        Πολιτική απορρήτου Sony

        Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς συλλέγουμε και χρησιμοποιούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας, πώς τις προστατεύουμε και πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, επισκεφθείτε το Κέντρο απορρήτου της Sony.

        Αυτή η σελίδα προσφέρει:

        • Μια λεπτομερή επεξήγηση της πολιτικής απορρήτου
        • Μια επισκόπηση της πολιτικής για τα cookies και τον τρόπο ρύθμισης των προτιμήσεών σας για τους τρίτους
        • Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σας
        • Ένα γλωσσάριο με τη συνηθισμένη ορολογία για τα θέματα απορρήτου

        Για να υποβάλετε ένα Αίτημα για ατομικά δικαιώματα, μεταβείτε στην ενότητα Επικοινωνήστε μαζί μας στη σελίδα Πολιτική απορρήτου και κάντε κλικ στον πρώτο σύνδεσμο για να ανοίξετε τη σχετική διαδικτυακή φόρμα. Θα πρέπει να υποβάλετε το αίτημά σας μέσω αυτής της πύλης, για να εξασφαλιστεί ότι θα μπορέσουμε να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας και την εγκυρότητα του αιτήματός σας.


        Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας