Αναγνωριστικό άρθρου : 00239182 / Τελευταία τροποποίηση : 22/01/2020

Πού μπορώ να βρω επίσημα πιστοποιημένα μέρη και αξεσουάρ της Sony;

    Πού μπορώ να βρω επίσημα πιστοποιημένα μέρη και αξεσουάρ της Sony;

    Όλα τα πιστοποιημένα ανταλλακτικά και αξεσουάρ της Sony είναι διαθέσιμα μέσω της διαδικτυακής εγκεκριμένης υπηρεσίας του συνεργάτη EET Europarts. Η EET καλύπτει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων ήχου και εικόνας και μπορεί να σας βοηθήσει με τα ανταλλακτικά και τις επισκευές. 

    >>> Επισκεφθείτε την EET Europarts
     

    Τι γίνεται αν δεν μπορώ να βρω το μέρος ή το αξεσουάρ στη διαδικτυακή τοποθεσία της EET;

    Αν η EET Europarts δεν έχει το μέρος ή το αξεσουάρ που χρειάζεστε, ίσως να μπορέσετε να το βρείτε σε κάποιον προμηθευτή εκτός της Sony που πουλάει παρόμοια είδη στο διαδίκτυο ή σε κάποιο γενικό κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών. 
    Να θυμάστε ότι η Sony δεν μπορεί ποτέ να εγκρίνει ή να πιστοποιήσει κάποιον τρίτο προμηθευτή, με αποτέλεσμα οποιαδήποτε αγορά από τρίτους να αποτελεί αυτόματα δική σας ευθύνη και επιλογή. Αν προσπαθήσατε μόνοι σας να επισκευάσετε τη βλάβη ή χρησιμοποιήσατε κάποιο αξεσουάρ που δεν είναι Sony και προκλήθηκε βλάβη στο προϊόν σας, αυτόματα ακυρώνονται όλοι οι όροι που ίσχυαν για εσάς βάσει της εγγύησης. 

     

    Πως μπορώ να αγοράσω ένα ανταλλακτικό μέρος ή αξεσουάρ;

    1. Στη διαδικτυακή τοποθεσία της EET Europarts, πληκτρολογήστε το μοντέλο σας στο πλαίσιο αναζήτησης "Sony Guide"
    2. Πατήστε Search (Αναζήτηση) και κάντε κλικ στο μοντέλο σας στα αποτελέσματα αναζήτησης για να επιβεβαιώσετε την επιλογή σας
    3. Εντοπίστε το είδος που αναζητάτε στη λίστα με τα ανταλλακτικά μέρη
    4. Επιλέξτε την ποσότητα και ολοκληρώστε τη διαδικασία αγοράς. 

     

    Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τις επισκευές

    Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για τις επισκευές και την εγγύηση;

    >>> Ποιος τύπος βλαβών δεν καλύπτεται από την εγγύησή μου
    >>> Λίστα ελέγχου: Τι πρέπει να κάνω προτού στείλω το προϊόν μου για επισκευή;