Αναγνωριστικό άρθρου : 00206451 / Τελευταία τροποποίηση : 10/05/2024Εκτύπωση

Πώς να καταχωρήσετε ένα προϊόν στο My Sony

    Πίνακας περιεχομένων:


    Δημιουργία λογαριασμού My Sony

    Για να καταχωρήσετε το προϊόν που διαθέτετε, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό My Sony.

    Ο λογαριασμός My Sony σάς επιτρέπει:

    • Να επωφελείστε από προσφορές και προωθητικές ενέργειες
    • Να λαμβάνετε εκτεταμένη υποστήριξη για τα προϊόντα σας μέσω της καταχώρησής τους και της εφαρμογής Support By Sony
    • Να συνδέεστε και να επικοινωνείτε με τη διαδικτυακή κοινότητα χρηστών της Sony

    1. Αρχικά, μεταβείτε στην επίσημη τοποθεσία καταχώρησης προϊόντων της Sony. Αφού επιλέξετε τη χώρα σας στη λίστα που παρέχεται, θα ανακατευθυνθείτε στη σελίδα σύνδεσης στο My Sony.
    2. Κάντε κλικ στην καρτέλα Δημιουργία λογαριασμού.
      • Μπορείτε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email σας ή άλλους λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Google, Facebook).

    Δημιουργία λογαριασμού με χρήση διεύθυνσης email

    Δημιουργία λογαριασμού με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης


    Καταχώρηση προϊόντος στο My Sony

    Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να καταχωρήσετε το προϊόν που διαθέτετε.

    1. Στο μενού Τα προϊόντα μου, επιλέξτε [Καταχώρηση προϊόντος].

    1. Εναλλακτικά, μεταβείτε στην καρτέλα Καταχώρηση νέου προϊόντος στο πλευρικό μενού και συμπληρώστε τα στοιχεία του προϊόντος που διαθέτετε.
      • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους διαθέσιμους συνδέσμους αν δεν είστε σίγουροι για το όνομα μοντέλου ή τον σειριακό αριθμό.

    1. Αφού καταχωρηθεί το προϊόν, θα το δείτε στη λίστα Τα προϊόντα μου. Σε αυτήν τη σελίδα μπορείτε να:
      • Βλέπετε τις λεπτομέρειες των προϊόντων και το σχετικό περιεχόμενο υποστήριξης:
        • Βαθμολογείτε τα προϊόντα που διαθέτετε και να γράφετε κριτικές για αυτά
        • Κατεβάζετε Οδηγούς βοήθειας και εγχειρίδια χρήσης
        • Ελέγχετε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις υλικολογισμικού και λογισμικού
        • Βλέπετε συμβουλές, τρόπους αντιμετώπισης προβλημάτων και συχνές ερωτήσεις
        • Ανοίγετε τη σελίδα επισκευών της υποστήριξης Sony
      • Αλλάζετε τα στοιχεία καταχώρησης των προϊόντων
      • Καταργείτε προϊόντα από τη λίστα των καταχωρημένων προϊόντων σας
      • Καταχωρείτε νέα ή επιπρόσθετα προϊόντα

    Χρήση της λειτουργίας γρήγορης καταχώρησης

    Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφθείτε την τοποθεσία γρήγορης καταχώρησης της Sony και να συμπληρώσετε τα στοιχεία του προϊόντος.

    Αν δεν διαθέτετε ήδη λογαριασμό My Sony, θα μπορέσετε να δημιουργήσετε έναν στο κάτω μέρος της σελίδας.


    Τι γίνεται αν δεν βρίσκω το προϊόν που θέλω να δηλώσω;

    Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που θέλετε να καταχωρήσετε είναι προϊόν της Sony Electronics. Σε αυτά τα προϊόντα περιλαμβάνονται:

    • Τηλεοράσεις
    • Προϊόντα ήχου και βίντεο
    • Κινητά τηλέφωνα (Xperia)
    • Φωτογραφικά προϊόντα

    Αν διαθέτετε προϊόν της Sony Professional ή κονσόλα PlayStation, θα πρέπει να επισκεφθείτε μία από τις παρακάτω σελίδες:

    Σημειώσεις:

    • Η αναζήτηση λειτουργεί είτε με το όνομα μοντέλου (επίσημο όνομα του προϊόντος) είτε με το εμπορικό όνομα της συσκευής.
    • Το εμπορικό όνομα μπορεί να διαφέρει από το όνομα μοντέλου (π.χ. Alpha 7 = ILCE-7).
    • Για ακριβή αποτελέσματα, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνετε την παύλα (-) όταν εκτελείτε αναζήτηση μέσω του επίσημου ονόματος του προϊόντος (π.χ. WH-CH720N).

    • Η εισαγωγή της ημερομηνίας αγοράς θα σας βοηθήσει να θυμάστε την περίοδο ισχύος της εγγύησής σας.
    • Αφού εισαγάγετε το σωστό όνομα προϊόντος, θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε τον αριθμό σειράς, ο οποίος είναι προαιρετικός.

    Αν είστε σίγουροι ότι το προϊόν σας είναι προϊόν της Sony Electronics και δεν μπορείτε να το βρείτε πληκτρολογώντας το όνομά του, επιλέξτε [Δεν μπορείτε να βρείτε το προϊόν σας; Εκτελέστε αναζήτηση βάσει κατηγορίας].

    Χρησιμοποιήστε το αναπτυσσόμενο μενού για να εκτελέσετε ευκολότερα αναζήτηση με βάση τα στοιχεία του προϊόντος σας.

    Αν έχετε αγοράσει το προϊόν σας σε κάποια περιοχή εκτός Ευρώπης (π.χ. Ασία-Ειρηνικός, Αμερική κ.λπ.), μεταβείτε στον ιστότοπο της αντίστοιχης περιοχής για να δηλώσετε το προϊόν σας. Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί εκτός Ευρώπης δεν μπορούν, προς το παρόν, να καταχωρηθούν στο My Sony. Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

    Αν οι παραπάνω επιλογές δεν έχουν αποτέλεσμα, το προϊόν μπορεί να λείπει από τη βάση δεδομένων μας.

    Επικοινωνήστε μαζί μας για να το επιβεβαιώσετε:

    1. Μεταβείτε στην τοποθεσία υποστήριξης της Sony Europe.
    2. Αφού επιλέξετε τη χώρα σας από την παρεχόμενη λίστα, θα ανακατευθυνθείτε στη διαδικτυακή τοποθεσία υποστήριξης της Sony.
    3. Προχωρήστε στο κάτω μέρος της σελίδας και επιλέξτε Επικοινωνήστε μαζί μας.