Χρειάζομαι βοήθεια με τον λογαριασμό Sony ή με τη δήλωση του προϊόντος μου στο My Sony
Πίνακας περιεχομένων
- Πώς να δηλώσω το προϊόν Sony;
- Μη έγκυρη διεύθυνση email ή κωδικός πρόσβασης
- Ο λογαριασμός Sony είναι κλειδωμένος
- Αλλαγές σε έναν λογαριασμό Sony
- Πώς μπορείτε να συνδέσετε έναν λογαριασμό My Sony με λογαριασμούς άλλης υπηρεσίας της Sony
- Πώς ενεργοποιείται η επαλήθευση 2 βημάτων;
- Τι γίνεται αν δεν βρίσκω το προϊόν που θέλω να δηλώσω;
Πώς να δηλώσω το προϊόν Sony;
- Μεταβείτε στη διαδικτυακή τοποθεσία δήλωσης προϊόντων της Sony Europe.
- Επιλέξτε τη χώρα σας από τη λίστα.
- Μπορείτε να συνδεθείτε στο My Sony με τρεις τρόπους: μέσω της διεύθυνσης email σας, μέσω του λογαριασμού Google (κουμπί "Είσοδος μέσω Google") ή μέσω του λογαριασμού σας στο Facebook (κουμπί "Σύνδεση μέσω Facebook").
- Μπορείτε να συνδέσετε τους υπάρχοντες λογαριασμούς σας στη Sony και να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στο My Sony, στην Κοινότητα ή σε οποιαδήποτε άλλη διαδικτυακή υπηρεσία του ομίλου Sony.
- Αν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό Sony, επιλέξτε την καρτέλα Δημιουργία λογαριασμού για να δημιουργήσετε λογαριασμό και στη συνέχεια συνδεθείτε.
- Ξεκινήστε τη δήλωση του προϊόντος σας.
Μη έγκυρη διεύθυνση email ή κωδικός πρόσβασης
Βήμα 1: Ελέγξτε αν έχετε εισαγάγει σωστά την καταχωρισμένη διεύθυνση email σας
- Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email που έχετε εισαγάγει είναι αυτή που είναι συνδεδεμένη με τον λογαριασμό σας στη Sony και ότι δεν την έχετε πληκτρολογήσει λάθος.
- Αν είχατε δημιουργήσει κάποιον λογαριασμό Sony στο παρελθόν και δεν τον είχατε επαληθεύσει μέσω email εντός της καθορισμένης προθεσμίας (72 ώρες), δεν θα μπορέσετε να τον χρησιμοποιήσετε. Να θυμάστε ότι αυτό ισχύει για όλες τις υπηρεσίες της Sony. Συνδεθείτε σε αυτόν τον μη επαληθευμένο λογαριασμό, επαναλάβετε την αποστολή του συνδέσμου ενεργοποίησης/επαλήθευσης και ενεργοποιήστε τον λογαριασμό μέσω email.
- Για να συνδεθείτε στο My Sony, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια διεύθυνση email που είναι συνδεδεμένη με τους άλλους λογαριασμούς σας στη Sony. Μπορείτε να συνδέσετε τον λογαριασμό σας στο My Sony με τους άλλους λογαριασμούς σας στη Sony (π.χ. PlayStation Network).
Βήμα 2: Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία "Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης"
Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης δοκιμάζοντας τις ακόλουθες επιλογές επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης:
- Συμπληρώστε την ημερομηνία γέννησής που έχετε δηλώσει.
- Απαντήστε στην ερώτηση ασφαλείας.
- Επαλήθευση μέσω κινητής συσκευής (Μετάβαση στο "Πώς ενεργοποιείται η επαλήθευση 2 βημάτων").
Μόλις ακολουθήσετε αυτά τα βήματα με επιτυχία, θα λάβετε έναν σύνδεσμο για να επαναφέρετε τον κωδικό σας. Αν δεν έχετε λάβει κάποιο email, ελέγξτε στον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Διαφορετικά, προσπαθήστε να επαναλάβετε την αποστολή του συνδέσμου ή περιμένετε 24 ώρες και δοκιμάστε ξανά.
Ο λογαριασμός Sony είναι κλειδωμένος
"Έχετε εξαντλήσει τον μέγιστο αριθμό αποτυχημένων προσπαθειών σύνδεσης. Για την προστασία της ασφάλειάς σας, ο λογαριασμός σας θα κλειδωθεί για 120 λεπτά."
Μετά από 120 λεπτά αναμονής, βεβαιωθείτε ότι τα πλήκτρα Caps Lock ή Num Lock στο πληκτρολόγιό σας δεν επηρεάζουν τον τρόπο που γράφετε τον κωδικό σας.
Διαφορετικά, απλώς επαναφέρετε τον κωδικό σας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης.
Αλλαγές σε έναν λογαριασμό Sony
Πώς να αλλάξετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας (email, κωδικός πρόσβασης και διεύθυνση)
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό Sony.
- Μεταβείτε στην ενότητα [My Account Details] (Τα στοιχεία του λογαριασμού μου).
- Ενημερώστε τα απαιτούμενα πεδία.
Θέλω να διαγράψω τον λογαριασμό Sony
Θα λυπηθούμε αν επιλέξετε να αποχωρήσετε, αλλά μπορείτε να καταργήσετε τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήμα:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό Sony.
- Κάντε κλικ στην ενότητα [My Account Details] (Τα στοιχεία του λογαριασμού μου).
- Πραγματοποιήστε κύλιση προς το κάτω μέρος και επιλέξτε [Remove account] (Κατάργηση λογαριασμού).
Πώς μπορείτε να συνδέσετε έναν λογαριασμό Sony με λογαριασμούς άλλης υπηρεσίας της Sony
Αν έχετε ήδη λογαριασμό σε μια διαφορετική υπηρεσία της Sony, μπορείτε να συνδεθείτε στο My Sony με τα στοιχεία του άλλου λογαριασμού σας. Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα προειδοποιητικό μήνυμα που θα σας ζητάει να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας. Ενδέχεται να χρειαστεί να παρέχετε ορισμένες πρόσθετες πληροφορίες πριν από την ολοκλήρωση της αναβάθμισης. Αντίστροφα, μόλις δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Sony, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε και σε άλλες υπηρεσίες της Sony.
Μπορείτε να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας για τις παρακάτω διαδικτυακές υπηρεσίες του ομίλου Sony:
- Για να συνδέσετε τους λογαριασμούς, θα πρέπει να έχουν την ίδια διεύθυνση email.
- Ορισμένες υπηρεσίες ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες σε όλες τις χώρες/περιοχές.
Διαθέσιμες υπηρεσίες από τη Sony Europe
- My Sony
- Κοινότητα
Διαθέσιμες υπηρεσίες από άλλες εταιρείες του ομίλου Sony
- PlayStation®Store
- PlayStation™ Plus
Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη σελίδα Συνδεδεμένοι λογαριασμοί για υπηρεσίες Sony.
Πώς ενεργοποιείται η επαλήθευση 2 βημάτων;
Για να προσθέσετε ένα ακόμη επίπεδο προστασίας, μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε κωδικό επαλήθευσης μέσω μηνύματος κειμένου ή μέσω εφαρμογής επαλήθευσης ταυτότητας όταν συνδέεστε στον λογαριασμό Sony. Μπορείτε να αλλάξετε αυτήν τη ρύθμιση ανά πάσα στιγμή από τις ρυθμίσεις επαλήθευσης 2 βημάτων.
Πώς ενεργοποιείται η επαλήθευση 2 βημάτων;
Τι γίνεται αν δεν βρίσκω το προϊόν που θέλω να δηλώσω;
- Πρώτα, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που θέλετε να δηλώσετε είναι προϊόν της Sony Electronics (στα προϊόντα αυτά περιλαμβάνονται τηλεοράσεις, προϊόντα ήχου και εικόνας, κινητά τηλέφωνα [Xperia] και προϊόντα φωτογραφίας). Αν διαθέτετε ένα προϊόν της Sony Professional ή μια κονσόλα PlayStation, θα πρέπει να επισκεφθείτε μία από τις παρακάτω σελίδες:
- Εάν είστε σίγουροι ότι το προϊόν σας είναι προϊόν Sony Electronics και δεν μπορείτε να το βρείτε πληκτρολογώντας το όνομά του, δοκιμάστε να το βρείτε χρησιμοποιώντας το αναπτυσσόμενο μενού.
- Αν έχετε αγοράσει το προϊόν σας σε κάποια περιοχή εκτός Ευρώπης (π.χ. Ασία-Ειρηνικός, Αμερική κ.λπ.), μεταβείτε στον ιστότοπο της αντίστοιχης περιοχής για να δηλώσετε το προϊόν σας. Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί εκτός Ευρώπης δεν μπορούν, προς το παρόν, να καταχωρηθούν στο My Sony. Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.
- Αν οι πρώτες δύο επιλογές δεν έχουν αποτέλεσμα, το προϊόν σας ενδέχεται να λείπει από τη βάση δεδομένων μας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να το επιβεβαιώσετε.