Λεπτομέρειες ιστορίας Alpha Universe
Πάνω στα ίδια βήματα:
Πρώτες εντυπώσεις από την Alpha 7S III 

Philip Bloom 

Ονομάζομαι Philip Bloom και εργάζομαι ως επαγγελματίας βιντεογράφος εδώ και 31 χρόνια· τα πρώτα 17 στις τηλεοπτικές ειδήσεις και έπειτα ως ανεξάρτητος διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ, εταιρικών βίντεο και, περιστασιακά, ταινιών μυθοπλασίας. Τραβάω με όλα τα είδη φωτογραφικών μηχανών, αλλά έχω γίνει πολύ γνωστός για τη δουλειά μου με τις DSLR και τις φωτογραφικές μηχανές χωρίς καθρέπτη και είμαι από τους πρώτους που υποστήριξαν τη χρήση τους στην επαγγελματική παραγωγή βίντεο. Επίσης, προσφέρω άφθονο εκπαιδευτικό υλικό μέσω της ιστοσελίδας μου, εργαστήρια και εξειδικευμένα διαδικτυακά σεμινάρια.

Πριν από έξι χρόνια, δημιούργησα ένα βίντεο που αναδείκνυε την απόδοση της Alpha 7S σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Ήταν εκπληκτικό. Όταν μου ζητήθηκε να δοκιμάσω τη νέα Alpha 7S III, αμέσως σκέφτηκα να ξαναεπισκεφτώ την ίδια τοποθεσία και να δοκιμάσω τις δυνατότητες της μηχανής, κάνοντας 24ωρη λήψη στην παραλία, ώστε να αποτυπώσω τη μαγεία αυτού του οπτικά συναρπαστικού σκηνικού και το πώς αλλάζει κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας.

Αν και το βίντεο περιέχει πολλές λήψεις σε εξαιρετικά χαμηλές συνθήκες φωτισμού, η Alpha 7S III έχει πολλές παραπάνω δυνατότητες από την απόδοση σε χαμηλό φωτισμό, ειδικά την εκπληκτική εσωτερική εγγραφή 10 bit 4K 50p, 60p, 100p και 120p πλήρους καρέ και την εσωτερική εγγραφή 10 bit 200/240 fps HD πλήρους καρέ.

Υπάρχουν πολλές νέες λειτουργίες σε αυτήν τη φωτογραφική μηχανή που με έχουν πραγματικά εντυπωσιάσει, αλλά, αν έπρεπε να επιλέξω τις αγαπημένες μου, θα έλεγα σίγουρα ότι η εσωτερική εγγραφή 10 bit είναι κάτι σπουδαίο που το περίμενα καιρό. Η διαφορά μεταξύ 8 bit και 10 bit είναι τεράστια! Το ότι συνδυάζεται με ανάλυση 4K έως και 120p είναι εκπληκτικό. Το σύστημα αυτόματης εστίασης βίντεο των μηχανών όπως η Alpha 7R IV είναι εξαιρετικά χρήσιμο, ειδικά η λειτουργία αυτόματης εστίασης στα μάτια σε πραγματικό χρόνο και η παρακολούθηση αυτόματης εστίασης σε πραγματικό χρόνο με επιλογή από την οθόνη αφής. Είναι τέλειο να περιλαμβάνονται αυτές οι εξαιρετικά ισχυρές και χρήσιμες δυνατότητες στην Alpha 7S III.

sony alpha 7SM3 με φακό FE 200-600 τοποθετημένη σε τρίποδο με εξωτερική οθόνη

Την τρίτη θέση μοιράζονται δύο δυνατότητες. Η πλήρως αρθρωτή οθόνη είναι σπουδαία προσθήκη, αλλά για μένα το πραγματικό πλεονέκτημα είναι η πλήρους μεγέθους θύρα HDMI τύπου Α. Η σύνδεση Micro HDMI δεν είναι ιδανική και, καθώς χρησιμοποιώ εξωτερικές οθόνες πολύ, τώρα έχω έναν πολύ πιο σταθερό τρόπο να τις συνδέω στη μηχανή.

Χρησιμοποίησα αρκετούς φακούς στο γύρισμα. Ένας από τους βασικούς για λήψη κατά τη διάρκεια της μέρας ήταν ο 200-600 mm f/5.6-6.3 G OSS. Λατρεύω να δουλεύω με μακρύ φακό και αυτός μου έδωσε κάποιες μοναδικές οπτικές. Χρησιμοποίησα επίσης αρκετά τον 100-400 mm f/4.5-5.6 GM OSS, γιατί κάποιες φορές χρειάστηκα πραγματικά τη μικρότερη εστιακή απόσταση στο άκρο ευρείας γωνίας και, τέλος, τον 24-70 mm f/2.8 GM που είχε την πιο ευρεία εστιακή απόσταση.

Τη νύχτα χρησιμοποιούσα κυρίως τους γρήγορους σταθερούς φακούς της Sony: 135 mm f/1.8 GM, 85 mm f/1.4 GM, 50 mm f/1.4 ZA, 35 mm f/1.8 και 24 mm f/1.4 GM. Το ότι είχα αυτό το εύρος μεγάλου διαφράγματος 70-200 mm f/2.8 σήμαινε ότι μπορούσα να λάβω έκθεση σε ISO 25.600 σε σύγκριση με το ISO 100.000.

ο philip bloom ρυθμίζει την εστίαση στη sony alpha 7SM3

Η καλύτερή μου συμβουλή για όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην κινηματογράφηση: Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε την αυτόματη εστίαση, την ευαισθησία αυτόματης εστίασης και τις ρυθμίσεις ταχύτητας ανάλογα με τον τύπο γυρίσματος. Γνωρίζοντας πώς λειτουργούν και πού να χρησιμοποιείτε συγκεκριμένες ρυθμίσεις, θα μπορείτε να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα. Δεν υπάρχει μία ρύθμιση για όλες τις περιστάσεις, καθώς μερικές φορές δεν θέλουμε η AF να είναι πολύ γρήγορη, μια διακριτική AF είναι πολύ πιο κατάλληλη. Μπορεί να θέλουμε η ευαισθησία να είναι υψηλή όταν τραβάμε κάποιον που μιλάει, ώστε να μην χάνεται ποτέ η εστίαση. Όμως, αν χρησιμοποιούσατε αυτήν τη ρύθμιση και κάτι περνούσε μπροστά από το σημείο εστίασης, η AF θα εστίαζε σε ό,τι βρισκόταν πιο κοντά. Προσθέστε αυτές τις δύο ρυθμίσεις στο μενού γρήγορων λειτουργιών, θα σας διευκολύνει. Επίσης, ρυθμίστε ένα από τα κουμπιά συντομεύσεων ως κουμπί διατήρησης της εστίασης. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο όταν κάνετε παρακολούθηση ενός θέματος και θέλετε η εστίαση να διατηρηθεί σε ένα σημείο, ειδικά εάν πρόκειται να εξέλθει από το κάδρο.

ο philip bloom κάνει λήψη στην παραλία με μια κατεστραμμένη προβλήτα στο βάθος

Η Alpha 7S III ήταν πολύ ευχάριστη στη χρήση και το ανασχεδιασμένο σύστημα μενού έχει κάνει τον χειρισμό πολύ πιο εύκολο. Χάρη στην εσωτερική εγγραφή 10 bit, μπόρεσα επιτέλους να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τις δυνατότητες του SLOG 3. Η ποιότητα της εικόνας είναι απλώς υπέροχη και η δυνατότητα λήψης σε υψηλούς ρυθμούς καρέ με ανάλυση 4K, με την ίδια ποιότητα εικόνας όπως στην κανονική ταχύτητα, χωρίς χρονικούς περιορισμούς ή προβλήματα υπερθέρμανσης, είναι μια εκπληκτική εμπειρία. Η αυτόματη εστίαση, ειδικά η δυνατότητα παρακολούθησης με αφή, κάνει εύκολη τη βιντεοσκόπηση κινούμενων θεμάτων. Όλες αυτές οι δυνατότητες, σε συνδυασμό με τη θρυλική απόδοση σε χαμηλό φωτισμό της σειράς Alpha 7S, αποζημίωσαν πλήρως τη μακρά αναμονή έως την κυκλοφορία του μοντέλου.

Προϊόντα που παρουσιάζονται
SEL135F18GM
FE 135mm F1.8 GM

SEL135F18GM

SEL2470GM
FE 24-70 mm F2.8 GM

SEL2470GM

SEL100400GM
FE 100-400mm G Master super-telephoto zoom

SEL100400GM

SEL35F18F
Φακός FE 35 mm F1,8

SEL35F18F

SEL50F14Z
Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

SEL50F14Z

SEL200600G
Φακός G OSS FE 200-600 mm με F5,6-6,3

SEL200600G

Σχετικά άρθρα


x