Αναγνωριστικό άρθρου : 00251091 / Τελευταία τροποποίηση : 30/03/2022

Επιστροφή χρημάτων για Φακούς Welcome-to-Alpha

    1.Πως μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;

    2.  Τι θεωρείται ως αποδεκτή απόδειξη αγοράς;

    3.  Ποιες μορφές αρχείων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή εγγράφων στο πλαίσιο της διαδικασίας καταχώρισης και υπάρχουν περιορισμοί στο μέγεθος των αρχείων?

    4. Δεν έχω λάβει e-mail για την πορεία της αίτησής μου. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξή της;

    5. Aντιμετωπίζω προβλήματα όταν προσπαθώ να εγγραφώ για αυτή την προσφορά online. Που μπορώ να απευθυνθώ;

    6. Έχω καταχωρίσει την κάμερά μου αλλά δεν έλαβα τους κωδικούς κουπονιών μου, τι πρέπει να κάνω;

    7. Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός αιτημάτων που μπορώ να υποβάλω;

     

     

    1.Πως μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;

    ΒΗΜΑ 1

    Αγοράστε μια κατάλληλη φωτογραφική μηχανή, καταχωρήστε την στο My Sony και δηλώστε αν θέλετε να λαμβάνετε διαφημιστικά email. Αφού ολοκληρωθεί η εγγραφή, θα λάβετε 3 κωδικούς εντός των επόμενων 24 ωρών, για να ζητήσετε την επιστροφή χρημάτων όταν αγοράσετε an έως τρεις κατάλληλους φακούς από συμμετέχοντα καταστήματα λιανικής

    ΒΗΜΑ 2

    Εισαγάγετε τη διαδικτυακή τοποθεσία της καμπάνιας και κάντε κλικ στο κουμπί "Διεκδίκηση" για να εγγραφείτε. Τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων μπορούν να υποβληθούν μόνο τριάντα (30) ημέρες από την ημερομηνία αγοράς των σχετικών φακών και εντός τριών μηνών από την αγορά του φακού, το αργότερο. Τα αιτήματα που υποβάλλονται πριν από τη σχετική ημερομηνία θα απορρίπτονται.

    ΒΗΜΑ 3

    Συνδεθείτε σε έναν λογαριασμό MySony ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό και συμπληρώστε τη φόρμα της προωθητικής ενέργειας παρέχοντας τις παρακάτω λεπτομέρειες:

    · Πληροφορίες προϊόντος για το φακό σας: μοντέλο, σειριακός αριθμός, μοναδικός κωδικός κουπονιού που ελήφθη μέσω του My Sony, ημερομηνία αγοράς και λιανοπωλητής

    · Τα προσωπικά σας στοιχεία: όνομα, διεύθυνση email, ταχυδρομική διεύθυνση, πληροφορίες τραπεζικού λογαριασμού και αριθμό τηλεφώνου

    · αντίγραφο της αυθεντικής εκτυπωμένης απόδειξης/τιμολογίου πώλησης του Φακού Προώθησης, όπου φαίνεται καθαρά η επωνυμία του καταστήματος λιανικής πώλησης, η ονομασία προϊόντος και η ημερομηνία αγοράς

    · μια φωτογραφία του λευκού αυτοκόλλητου όπου φαίνονται οι γραμμικοί κωδικοί, το μοντέλο και ο αριθμός σειράς του Φακού Προώθησης, το οποίο ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΟΠΕΙ από τη συσκευασία,

    Αφού συμπληρώσετε αυτές τις πληροφορίες, παρακαλώ κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή".

    ΒΗΜΑ 4

    Αφού υποβάλλετε τη φόρμα, θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα επιβεβαίωσης και ένα email που θα επιβεβαιώνει την εγγραφή σας θα σταλεί στη διεύθυνση email σας. Ο κωδικός εγγραφής σας είναι ο οκταψήφιος αριθμός που εμφανίζεται στη γραμμή θέματος του e-mail. Ο κωδικός αυτός λειτουργεί επίσης και ως αριθμός αναφοράς στην περίπτωση που έχετε απορίες σχετικά με την προωθητική ενέργεια.

    ΒΗΜΑ 5

    Αν η αίτησή σας πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας, θα λάβετε την καθορισμένη επιστροφή χρημάτων σας μέσα σε 28 ημέρες από την επικύρωση της αίτησής σας. Αν θελήσετε να ελέγξετε την κατάσταση της αίτησης επιστροφής χρημάτων σας, παρακαλούμε κάντε κλικ στον σύνδεσμο “Δείτε την κατάσταση της αίτησής σας” στην αρχική σελίδα της προωθητικής ενέργειας

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το πολύ τρεις (3) αξιώσεις μπορούν να υποβληθούν ανά πελάτη (και μόνο μία αξίωση ανά μοντέλο). Κάθε κωδικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά.

    2.  Τι θεωρείται ως αποδεκτή απόδειξη αγοράς;

    "Μια αποδεκτή απόδειξη αγοράς πρέπει να περιέχει τα απαιτούμενα κριτήρια παρακάτω:

    1-το όνομα του λιανοπωλητή.

    2-ημερομηνία αγοράς.

    3-Λεπτομέρειες προϊόντος.

    4-ΑΦΜ.

    Λάβετες υπόψη ότι η αξίωση μπορεί να απορριφθεί εάν τα παρεχόμενα έγγραφα δεν πληρούν τα ανωτέρω κριτήρια."

    3.  Ποιες μορφές αρχείων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή εγγράφων στο πλαίσιο της διαδικασίας καταχώρισης και υπάρχουν περιορισμοί στο μέγεθος των αρχείων?

    Το αρχείο σας δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 5 MB. Μπορείτε να ανεβάσετε μόνο τις τυπικές μορφές JPEG, JPG, PNG και PDF.

    4. Δεν έχω λάβει e-mail για την πορεία της αίτησής μου. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξή της;

    Ένα αυτοματοποιημένο email επιβεβαίωσης αποστέλλεται όταν η αξίωσή σας υποβάλλεται και ένα άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν η αξίωσή σας γίνεται δεκτή. Αν χρειαστούμε περισσότερες πληροφορίες, θα σας σταλεί ένα ξεχωριστό e-mail. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας του γραμματοκιβωτίου σας. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν το σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε την πρόοδο της αξίωσής σας εισάγοντας το αναγνωριστικό αξίωσης που παρέχεται στο email επιβεβαίωσης.

    5. Aντιμετωπίζω προβλήματα όταν προσπαθώ να εγγραφώ για αυτή την προσφορά online. Που μπορώ να απευθυνθώ;

    Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τη γραμμή υποστήριξής μας μέσω αυτού του συνδέσμου για οποιαδήποτε βοήθεια σχετικά με την υποβολή της απαίτησης σας ή για να αναφέρετε τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσετε

    6. Έχω καταχωρίσει την κάμερά μου αλλά δεν έλαβα τους κωδικούς κουπονιών μου, τι πρέπει να κάνω;

    Αν είσαστε νέος πελάτης, βεβαιωθείτε ότι η φωτογραφική μηχανή που καταχωρείτε στο My Sony είναι κατάλληλη για συμμετοχή. Λάβετε υπόψη: Οι 3 μοναδικοί κωδικοί θα παραδοθούν σε ξεχωριστό email εντός 24 ωρών μετά από την καταχώρηση του προϊόντος.

    Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε αυτό το email, παρακαλούμε όπως ελέγξετε τον φάκελο της Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας (Spam).

    7. Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός αιτημάτων που μπορώ να υποβάλω;

    Θα λάβετε 3 κωδικούς κουπονιών για κάθε καταχωρημένη, επιλέξιμη φωτογραφική μηχανή. Δεν υπάρχει όριο για τον αριθμό των καταχωρημένων επιλέξιμων φωτογραφικών μηχανών.

    Π.χ: Εάν αγοράσετε και καταχωρήσετε 3 επιλέξιμες φωτογραφικές μηχανές, θα λάβετε συνολικά 3x3=9 κωδικούς κουπονιών. 

    Περιορίζεστε σε μία αξίωση ανά μεμονωμένο μοντέλο φακού ανά 1 καταχωρημένη επιλέξιμη φωτογραφική μηχανή.