Αναγνωριστικό άρθρου : 00288120 / Τελευταία τροποποίηση : 11/09/2023Εκτύπωση

Προώθηση κουπονιών του INZONE PlayStation Store (11.09.2023 - 09.10.2023)

    1. Πώς μπορώ να αξιοποιήσω την προσφορά;
    2. Πότε θα λάβω τον κωδικό κουπονιού;
    3. Τι θεωρείται αποδεκτό αποδεικτικό αγοράς;
    4. Η διαδικτυακή τοποθεσία λέει ότι ο αριθμός σειράς δεν αναγνωρίζεται. Γιατί συμβαίνει αυτό;
    5. Σε ποια μορφή πρέπει να είναι τα έγγραφα που θα αποσταλούν για τη διαδικασία εγγραφής και ποια είναι τα όρια μεγέθους;
    6. Έλαβα μήνυμα ότι το αίτημα διεκδίκησης που υπέβαλα είναι ελλιπές. Τι να κάνω;
    7. Αγόρασα το προϊόν μου πριν από μερικές ημέρες / μετά από τις ημερομηνίες της προσφοράς. Μπορεί η Sony να κάνει μια εξαίρεση και να επιτρέψει τη συμμετοχή μου στην προσφορά;
    8. Έστειλα την απόδειξη αγοράς και άλλα έγγραφα μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση που αναγραφόταν σε ένα χαρτί που έδωσε ο λιανέμπορος.  Έκτοτε, δεν έχω λάβει καμία πληροφορία σχετικά με τη διεκδίκησή μου.
    9. Δεν έχω λάβει κάποια ενημέρωση μέσω email αναφορικά με τη αίτηση μου. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξή της;
    10. Συναντάω προβλήματα κατά την προσπάθειά μου να εγγραφώ διαδικτυακά σε αυτήν την προσφορά. Πού πρέπει να πάω;
    11. Τι γίνεται με τα προσωπικά στοιχεία μου;
    12. Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τον κωδικό μου;

    1. Πώς μπορώ να αξιοποιήσω την προσφορά;

    ΒΗΜΑ 1

    Αγοράστε το INZONE H9, H7, H3, M9 ή M3 μεταξύ 11 Σεπτεμβρίου 2023 και 9 Οκτωβρίου 2023 για να διεκδικήσετε πίστωση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο PlayStation™Store.

    ΒΗΜΑ 2

    Μπείτε στην ιστοσελίδα  της καμπάνιας και κάντε κλικ στο κουμπί “Διεκδικήστε τώρα” για να κάνετε την εγγραφή. Τα αιτήματα πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά τριάντα (30) ημέρες μετά από την ημερομηνία αγοράς και όχι αργότερα από τις 30 Νοεμβρίου 2023, διαφορετικά δεν θα γίνονται δεκτά.

    ΒΗΜΑ 3

    Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας My Sony και συμπληρώστε τη φόρμα της καμπάνιας με τις παρακάτω πληροφορίες:

    · Τα στοιχεία του προϊόντος σας: μοντέλο, αριθμός σειράς, ημερομηνία αγοράς και πωλητής

    · Προσωπικά στοιχεία: όνομα, διεύθυνση email και αριθμός τηλεφώνου

    · Αποδεικτικά αγοράς

    Μια φωτογραφία του προϊόντος INZONE στην οποία φαίνεται καθαρά ο σειριακός αριθμός.

    Αφού συμπληρώσετε αυτά τα στοιχεία, κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή".

    ΒΗΜΑ 4

    Αφού καταθέσετε την αίτηση σας, θα επανακατευθυνθείτε στη σελίδα επιβεβαίωσης και ένα e-mail που να επιβεβαιώνει την εγγραφή σας θα σταλεί στη διεύθυνση email σας. Ο κωδικός εγγραφής σας θα είναι ένας οκταψήφιος αριθμός που θα εμφανίζεται στη γραμμή θέματος του e-mail. Ο κωδικός θα χρησιμοποιείται και ως αριθμός αναφοράς σε περίπτωση που έχετε απορίες για την καμπάνια.

    ΒΗΜΑ 5

    Αν το αίτημά σας συμφωνεί με τους όρους και τις προϋποθέσεις της προσφοράς, θα λάβετε 1x κουπόνι PlayStation για το INZONE H3, 3x κουπόνια για το H7, 3x κουπόνια για το H9, 4x κουπόνια για το M3 ή 5x κουπόνια για το M9 (1x κουπόνι αξίας €25), εντός 20 εργάσιμων ημερών από την επικύρωση της αίτησής σας.  Ελέγχετε και τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν θέλετε να ελέγξετε την κατάσταση του αιτήματός σας, κάντε κλικ στον σύνδεσμο "Δείτε την κατάσταση του αιτήματός σας" στην αρχική σελίδα της καμπάνιας.

    2. Πότε θα λάβω τον κωδικό κουπονιού;

    Σκοπεύουμε να σας στείλουμε τους κωδικούς κουπονιών για το PlayStation Store εντός 20 εργάσιμων ημερών από την επαλήθευση της αίτησης. Αν δεν καταφέρουμε να τηρήσουμε αυτήν την προθεσμία, θα τα στείλουμε το συντομότερο δυνατό. Το διάστημα αυτό δεν είναι εντός 20 εργάσιμων ημερών από την εγγραφή σας και δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για πωλητές λιανικής / άλλους πωλητές που πληροφορούν λανθασμένα τους πελάτες τους ότι θα λάβουν τον κωδικό εντός 20 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ή για άλλα λάθος στοιχεία ή χρόνους. Λάβετε υπόψη ότι τυχόν ελλιπείς ή λάθος πληροφορίες μπορεί να προκαλέσουν καθυστέρηση στην επαλήθευση και την πληρωμή, γι' αυτό βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε είναι οι σωστές.     

    3. Τι θεωρείται αποδεκτό αποδεικτικό αγοράς;

    Το αποδεκτό αποδεικτικό αγοράς πρέπει να περιέχει τις παρακάτω πληροφορίες:

    1- Όνομα Λιανέμπορου.

    2- Ημερομηνία αγοράς.

    3- Ονομασία προϊόντος.

    4- Αριθμός ΑΦΜ λιανέμπορου.

    Σας ενημερώνουμε ότι η αίτηση μπορεί να απορριφθεί, αν τα αποδεικτικά που θα προσκομιστούν δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

    4. Η διαδικτυακή τοποθεσία λέει ότι ο αριθμός σειράς δεν αναγνωρίζεται. Γιατί συμβαίνει αυτό;

    Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει σωστά τον αριθμό σειράς. Αν οι πληροφορίες είναι σίγουρα σωστές, τότε, ενδέχεται το μοντέλο  σας να μην συμμετέχει στην προσφορά.

    5. Σε ποια μορφή πρέπει να είναι τα έγγραφα που θα αποσταλούν για τη διαδικασία εγγραφής και ποια είναι τα όρια μεγέθους;

    Το αρχείο σας δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 5 MB. Μπορείτε να στείλετε αρχεία μόνο σε μορφές JPG, JPEG, PNG και PDF.

    6. Έλαβα μήνυμα ότι το αίτημα διεκδίκησης που υπέβαλα είναι ελλιπές. Τι να κάνω;

    Στείλτε μας τις πληροφορίες που ζητάει το μήνυμα, το συντομότερο δυνατό, για να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε τη συμμετοχή σας στην προσφορά. Αν δεν απαντήσετε μέσα σε 14 ημέρες, δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι θα λάβετε τον κωδικό του κουπονιού.

    7. Αγόρασα το προϊόν μου πριν από μερικές ημέρες / μετά από τις ημερομηνίες της προσφοράς. Μπορεί η Sony να κάνει μια εξαίρεση και να επιτρέψει τη συμμετοχή μου στην προσφορά;

    Μπορούμε να συμπεριλάβουμε στην προσφορά μόνο τα αιτήματα πελατών οι οποίοι αγόρασαν το προϊόν τους εντός του εύρους ημερομηνιών που αναφέρεται στους Όρους και τις Προϋποθέσεις.

    8.  Έστειλα την απόδειξη αγοράς και άλλα έγγραφα μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση που αναγραφόταν σε ένα χαρτί που έδωσε ο λιανέμπορος.  Έκτοτε, δεν έχω λάβει καμία πληροφορία σχετικά με τη διεκδίκησή μου.

    Δυστυχώς, το αίτημα διεκδίκησής σας δεν θα είναι έγκυρο, μέχρι να το υποβάλετε στη διαδικτυακή τοποθεσία, όπου μπορείτε να επισυνάψετε το αποδεικτικό αγοράς ή, αν μας έχετε στείλει το αποδεικτικό αγοράς απαντώντας στο email επιβεβαίωσης που λάβατε με τον κωδικό συμμετοχής. Τα αιτήματα διεκδίκησης που στέλνονται με ταχυδρομείο δεν είναι έγκυρα.

    9. Δεν έχω λάβει κάποια ενημέρωση μέσω email αναφορικά με τη αίτηση μου. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξή της;

    Όταν υποβάλλετε την  αίτηση, αποστέλλεται ένα αυτόματο email επιβεβαίωσης, και στη συνέχεια, αποστέλλεται άλλο ένα email, όταν εγκρίνεται το αίτημα. Αν χρειαστούμε περαιτέρω πληροφορίες, θα σας στείλουμε ξεχωριστό email. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (SPAM). Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε την εξέλιξή σας, εισαγάγοντας το αναγνωριστικό αιτήματος που παρέχεται στο emai επιβεβαίωσης.

    10. Συναντάω προβλήματα κατά την προσπάθειά μου να εγγραφώ διαδικτυακά σε αυτήν την προσφορά. Πού πρέπει να πάω;

    Επικοινωνήστε με τη γραμμή υποστήριξης, ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο, σε περίπτωση που χρειαστείτε βοήθεια με την υποβολή του αιτήματος διεκδίκησης ή για να αναφέρετε κάποιο πρόβλημα.  Αν συναντήσετε προβλήματα με την εξαργύρωση του κωδικού κουπονιού στο PlayStation Store, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης, στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

    11. Τι γίνεται με τα προσωπικά στοιχεία μου;

    Μπορείτε να συμβουλευτείτε την πολιτική χρήσης των πληροφοριών πελατών, ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο https://www.sony.gr/eu/pages/privacy/el_GR/privacy_overview.html.

    12. Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τον κωδικό μου;

    Μεταβείτε στο https://my.playstation.com/

    Συνδεθείτε, χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας PlayStation Network ή δημιουργήστε νέο λογαριασμό.

     Επιλέξτε το μενού λογαριασμού, κάνοντας κλικ στην εικόνα προφίλ σας, στην πάνω δεξιά γωνία.

    Κάντε κλικ στην επιλογή "Εξαργύρωση κωδικών".

     Εισαγάγετε τον κωδικό 12 ψηφίων του κουπονιού.

    Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εξαργύρωση του κωδικού, κάντε κλικ εδώ.

    Για εξαργύρωση του δεύτερου κωδικού, η διαδικασία αυτή πρέπει να επαναληφθεί.