Καλωσορίσατε στην προωθητική ενέργεια των Vlog (01.04.2023 - 30.06.2024)
1. Πως μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;
2. Τι θεωρείται ως αποδεκτή απόδειξη αγοράς;
5. Δεν έχω λάβει e-mail για την πορεία της αίτησής μου. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξή της;
7. Έχω καταχωρίσει την κάμερά μου αλλά δεν έλαβα τους κωδικούς κουπονιών μου, τι πρέπει να κάνω;
1.Πως μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια;
ΒΗΜΑ 1
Αγοράστε μια φωτογραφική μηχανή που πληροί τις προϋποθέσεις έως και τις 31.03.2024, καταχωρίστε τη φωτογραφική μηχανή που πληροί τις προϋποθέσεις στο My Sony από τις 01.04.2023 έως και τις 15.06.2024 και λάβετε 3 κωδικούς κουπονιού για επιστροφή χρημάτων όταν θα αγοράσετε φακούς ή/και αξεσουάρ που πληρούν τις προϋποθέσεις από 01.04.2023 έως και 30.06.2024 από κάποιο κατάστημα λιανικής που συμμετέχει στην προωθητική ενέργεια.
ΒΗΜΑ 2
Εισαγάγετε τον ιστότοπο της καμπάνιας και κάντε κλικ στο κουμπί "Αξίωση" για εγγραφή. Οι αξιώσεις πρέπει να υποβάλλονται στο διαδίκτυο από την ημερομηνία αγοράς έως τις 31.08.2024, διαφορετικά δεν θα γίνουν αποδεκτές.
Σημείωση: Οι διεκδικήσεις μπορούν να υποβληθούν μεταξύ 01.05.2023–31.08.2024 (τα μεσάνυχτα)
ΒΗΜΑ 3
Συνδεθείτε σε έναν λογαριασμό MySony ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό και συμπληρώστε τη φόρμα της προωθητικής ενέργειας παρέχοντας τις παρακάτω λεπτομέρειες:
· Πληροφορίες προϊόντος για το φακό σας: μοντέλο, σειριακός αριθμός, μοναδικός κωδικός κουπονιού που ελήφθη μέσω του My Sony, ημερομηνία αγοράς και λιανοπωλητής
· Τα προσωπικά σας στοιχεία: όνομα, διεύθυνση email, ταχυδρομική διεύθυνση, πληροφορίες τραπεζικού λογαριασμού και αριθμό τηλεφώνου
· Η απόδειξη αγοράς του φακού
(i) φωτογραφία του μοντέλου και του σειριακού αριθμού του φακού που περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια ΚΑΙ το λευκό αυτοκόλλητο που δείχνει τους γραμμικούς κωδικούς στη συσκευασία του προϊόντος Ή/ΚΑΙ φωτογραφία και σειριακός αριθμός του αξεσουάρ που περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια και το οποίο βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, (ii) αντίγραφο της αυθεντικής απόδειξης πώλησης/του τιμολογίου πώλησης για τον φακό που περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια/ή για το αξεσουάρ που περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια, όπου φαίνεται καθαρά το όνομα του καταστήματος λιανικής, το όνομα του προϊόντος και η ημερομηνία αγοράς, και (iii) έγκυρος κωδικός κουπονιού.
Αφού συμπληρώσετε αυτές τις πληροφορίες, παρακαλώ κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή".
ΒΗΜΑ 4
Αφού υποβάλλετε τη φόρμα, θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα επιβεβαίωσης και ένα email που θα επιβεβαιώνει την εγγραφή σας θα σταλεί στη διεύθυνση email σας. Ο κωδικός εγγραφής σας είναι ο οκταψήφιος αριθμός που εμφανίζεται στη γραμμή θέματος του e-mail. Ο κωδικός αυτός λειτουργεί επίσης και ως αριθμός αναφοράς στην περίπτωση που έχετε απορίες σχετικά με την προωθητική ενέργεια.
ΒΗΜΑ 5
Αν η αίτησή σας πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας, θα λάβετε την καθορισμένη επιστροφή χρημάτων σας μέσα σε 28 ημέρες από την επικύρωση της αίτησής σας. Αν θελήσετε να ελέγξετε την κατάσταση της αίτησης επιστροφής χρημάτων σας, παρακαλούμε κάντε κλικ στον σύνδεσμο “Δείτε την κατάσταση της αίτησής σας” στην αρχική σελίδα της προωθητικής ενέργειας
2. Τι θεωρείται ως αποδεκτή απόδειξη αγοράς;
Μια αποδεκτή απόδειξη αγοράς πρέπει να περιέχει τα απαιτούμενα κριτήρια παρακάτω:
1-το όνομα του λιανοπωλητή.
2-ημερομηνία αγοράς.
3-Λεπτομέρειες προϊόντος.
4-ΑΦΜ.
Λάβετες υπόψη ότι η αξίωση μπορεί να απορριφθεί εάν τα παρεχόμενα έγγραφα δεν πληρούν τα ανωτέρω κριτήρια.
3. Ποιες μορφές αρχείων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή εγγράφων στο πλαίσιο της διαδικασίας καταχώρισης και υπάρχουν περιορισμοί στο μέγεθος των αρχείων?
Το αρχείο σας δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 5 MB. Μπορείτε να ανεβάσετε μόνο τις τυπικές μορφές JPEG, JPG, PNG και PDF.
4. Αγόρασα το προϊόν μου λίγες εβδομάδες πριν/μετά τις ημερομηνίες προώθησης. Μπορεί η Sony να κάνει μια εξαίρεση και να εγκρίνει την επιστροφή χρημάτων για την αγορά μου;
Μπορούμε να αποδεχτούμε μόνο τις αιτήσεις καταναλωτών που η αγορά του προϊόντος τους έχει πραγματοποιηθεί εντός των ημερομηνιών που αναγράφονται στους Όρους και Προϋποθέσεις .
5. Δεν έχω λάβει e-mail για την πορεία της αίτησής μου. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξή της;
Ένα αυτοματοποιημένο email επιβεβαίωσης αποστέλλεται όταν η αξίωσή σας υποβάλλεται και ένα άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν η αξίωσή σας γίνεται δεκτή. Αν χρειαστούμε περισσότερες πληροφορίες, θα σας σταλεί ένα ξεχωριστό e-mail. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας του γραμματοκιβωτίου σας. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν το σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε την πρόοδο της αξίωσής σας εισάγοντας το αναγνωριστικό αξίωσης που παρέχεται στο email επιβεβαίωσης.
6. Aντιμετωπίζω προβλήματα όταν προσπαθώ να εγγραφώ για αυτή την προσφορά online. Που μπορώ να απευθυνθώ;
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τη γραμμή υποστήριξής μας μέσω αυτού του συνδέσμου για οποιαδήποτε βοήθεια σχετικά με την υποβολή της απαίτησης σας ή για να αναφέρετε τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσετε
7. Έχω κατα χωρίσει την κάμερά μου αλλά δεν έλαβα τους κωδικούς κουπονιών μου, τι πρέπει να κάνω;
Εάν είστε νέος πελάτης, βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρίσει μια κατάλληλη κάμερα στο My Sony μεταξύ 01.04.2023 και 15.06.2024. Η ημερομηνία αγοράς αυτής της κάμερας πρέπει να είναι μεταξύ 01.04.2023 και 31.03.2024.
Εάν είστε ήδη πελάτης και έχετε δηλώσει μια κατάλληλη κάμερα πριν από τις 01.04.2023 αλλά δεν έχετε καταχωρίσει μια αγορά φακού στη Sony τους προηγούμενους 12 μήνες, θα πρέπει να έχετε λάβει ένα email από την My Sony με τους προσωπικούς σας κωδικούς έως τις 30.04.2023.
Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε αυτό το email, παρακαλούμε όπως ελέγξετε τον φάκελο της Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας (Spam).