Είμαι Ελβετός φωτογράφος και κινηματογραφιστής και ειδικεύομαι στη φυσική ιστορία σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, ειδικά στα μεγάλα αιλουροειδή. Έχω αφιερώσει τη ζωή μου στην καταγραφή της φυσικής ομορφιάς του πλανήτη και ο στόχος μου είναι πάντα ο ίδιος: να προσεγγίζω απευθείας την καρδιά της φύσης, για να ενημερώνω τον κόσμο σχετικά με το πόσο εύθραυστη είναι η γη μας και να εμπνέω δράσεις για την προστασία της.
Είμαι βαθιά αφοσιωμένος στην προστασία της άγριας ζωής και συνεργάζομαι στενά με τη WildAid, μια περιβαλλοντολογική οργάνωση με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, με στόχο τη μείωση της ζήτησης παράνομων προϊόντων άγριας ζωής. Το 2019, ίδρυσα το Stay·WildTM, ένα διαδικτυακό κατάστημα κοσμημάτων, όπου το 50% των κερδών δωρίζονται σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για την υποστήριξη δράσεων προστασίας της άγριας ζωής. Η δουλειά μου εκπροσωπείται από το National Geographic Image Collection.
Ο βασικός στόχος μας ήταν να κινηματογραφήσουμε τη μετανάστευση των γκνου στο Σερενγκέτι της Τανζανίας. Κάθε χρόνο 1,5 εκατομμύριο γκνου μεταναστεύουν σε έναν τεράστιο σχηματισμό, κάτι που χαρακτηρίζεται ως ένα από επτά θαύματα του φυσικού κόσμου.
Αυτήν την εποχή του χρόνου, τα γκνου μεταναστεύουν βόρεια του Σερενγκέτι, όπου διασχίζουν τον διάσημο ποταμό Μάρα, σε μια εντυπωσιακή μάχη με το νερό, τους κροκόδειλους και άλλα αρπακτικά. Καθώς η μετανάστευση γίνεται στην καρδιά της άνοιξης, σαρκοφάγα όπως τα λιοντάρια και οι γατόπαρδοι είναι πολύ ενεργά και όλα έχουν μια ευκαιρία να σκοτώσουν τη λεία τους.
Πρώτες εντυπώσεις από την Alpha 7S III
Χρόνια τώρα προτιμώ τον εξοπλισμό της Sony και, πλέον, για τις φωτογραφίσεις μου χρησιμοποιώ αποκλειστικά τις Alpha 9 II και 7R IV. Ωστόσο, ανυπομονούσα να δοκιμάσω την Alpha 7S III για κινηματογράφηση.
Για εμένα, το καλύτερο χαρακτηριστικό της νέας μηχανής είναι αναμφίβολα η δυνατότητα λήψης σε 4K 4.2.2 50/60p, καθώς και η επιλογή αύξησης σε 100/120, διατηρώντας το ίδιο βάθος bit. Προτιμώ να τραβάω σε S-Log3 και να κάνω διαβάθμιση χρώματος στις λήψεις μου, οπότε η διαθεσιμότητα των 10 bit είναι απαραίτητη.
Η εστίαση με αφή και όλες οι ρυθμίσεις εστίασης είναι επίσης εξαιρετική προσθήκη στην Alpha 7S III. Η δυνατότητα παρακολούθησης ενός λιονταριού στο ψηλό γρασίδι της σαβάνας, χρησιμοποιώντας Steadicam και εστίαση αφής στην εφαρμογή Imaging Edge, ήταν εξαιρετικά σημαντική για εμάς και δεν νιώσαμε την ανάγκη να χρησιμοποιήσουμε συστήματα παρακολούθησης εστίασης (follow focus) στο Steadicam. Υπάρχει δυνατότητα τηλεχειρισμού όλων των ρυθμίσεων της μηχανής, χωρίς πρόβλημα.
Το εφέ κυλιόμενου κλείστρου έχει επίσης μειωθεί δραστικά, σε σύγκριση με την Alpha 7S II, κάτι που ήταν πιο εμφανές κατά τη λήψη με Steadicam. Και τέλος, οι δυνατότητες ISO ήταν καθοριστικές. Ήταν απίστευτο που δεν χρειαζόταν να χρησιμοποιήσουμε υψηλό ISO για να λάβουμε 50/60 p, ακόμα και σε χαμηλό φωτισμό, ιδιαίτερα για τα μεγάλα αιλουροειδή που είναι ενεργά πολύ νωρίς το πρωί και αργά τη νύχτα.
Εξοπλισμός
Είχαμε την τύχη να έχουμε 2 σώματα Alpha 7S III στη λήψη. Το ένα συνδυάστηκε με τον φακό FE 200-600 mm f/5.6-6.3 G OSS για στατικές λήψεις με τρίποδο και το άλλο με τον φακό FE 70-200 mm f/2.8 G Master (και κάποιες φορές με μετατροπέα 1,4x) για χρήση με το Steadicam Ronin 2. Και οι δύο συνδυασμοί περιλάμβαναν επίσης το Atomos Ninja V για εγγραφή σε RAW απευθείας από τη θύρα HDMI.
Η δυνατότητα χειρισμού της κάμερας στο Steadicam με την εφαρμογή Imaging Edge ήταν ανεκτίμητη και μπορούσαμε να αλλάζουμε γρήγορα τις ρυθμίσεις, αν άλλαζε ο φωτισμός.
Δουλεύοντας σε πολύ θερμές συνθήκες, δεν θα με εξέπληττε αν η μία ή και οι δύο φωτογραφικές μηχανές εμφάνιζαν σημάδια υπερθέρμανσης, ειδικά κατά τη λήψη σε πλήρη ανάλυση. Ωστόσο, ακόμα και μετά από ώρες λειτουργίας, δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
Συμβουλές για λήψεις άγριας ζωής
«Η εικόνα είναι πανίσχυρη. Μία μόνο λήψη μπορεί να αποτυπώσει ή να πυροδοτήσει ένα συναίσθημα»