Αναγνωριστικό άρθρου : 00206451 / Τελευταία τροποποίηση : 27/06/2019

Πώς δημιουργήσω λογαριασμό MySony και να δηλώσω το προϊόν

    Για να δηλώσετε το προϊόν σας, πρώτα θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό MySony.

    Ο λογαριασμός MySony σάς επιτρέπει:

    • να επωφελείστε από προσφορές και προωθήσεις
    • να έχετε εκτεταμένη υποστήριξη για το προϊόν μέσω της δήλωσης και της εφαρμογής Support by Sony
    • να συνδέεστε και να επικοινωνείτε με την κοινότητα της Sony online.

    Κάντε κλικ εδώ για να επισκεφθείτε τη σελίδα δημιουργίας λογαριασμού.
     

    Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό MySony

    1. Πρώτα, εισαγάγετε μια έγκυρη διεύθυνση email 
    2. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας 

    Διαδικασία δημιουργίας MySony

    1. Επιλέξτε και επιβεβαιώστε έναν κωδικό πρόσβασης. Επιλέξτε μια μυστική ερώτηση και συμπληρώστε την απάντηση.
      Αν ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασής σας, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε την ημερομηνία γέννησής σας.
      Σε περίπτωση που έχετε ορίσει μια μυστική ερώτηση στο παρελθόν, μπορείτε να επιλέξετε να τη χρησιμοποιήσετε για να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας. 
       
    2. Ρυθμίστε τις προτιμήσεις επικοινωνίας email. 
       
    3. Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας. 
      Για να ολοκληρώσετε την εγγραφή, ανοίξτε ένα email και κάντε κλικ στον σύνδεσμο. Ο σύνδεσμος ενεργοποίησης θα λήξει σε 72 ώρες. 
      Αν λήξει ο σύνδεσμος, θα χρειαστεί να ζητήσετε άλλον σύνδεσμο ενεργοποίησης. Ακολουθεί ένα παράδειγμα email:


      Παράδειγμα email MySony

       
    4. Μόλις ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας, μπορείτε να συνδεθείτε εδώ 

     

    Πώς μπορώ να δηλώσω ένα προϊόν της Sony στο MySony 

    1. Αφού συνδεθείτε, μπορείτε να δηλώσετε όλα τα προϊόντα της Sony που διαθέτετε.
      Κάντε κλικ στην επιλογή [Δήλωση νέου προϊόντος] στο μενού στο πλάι ή κάντε κλικ στο μπλε κουμπί.
       
      Διαδικασία δήλωσης στο MySony
       
    2. Συμπληρώστε τα στοιχεία προϊόντος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους διαθέσιμους συνδέσμους αν δεν είστε σίγουροι για το όνομα μοντέλου ή τον σειριακό αριθμό. 

      Συμβουλές:
      • Η λειτουργία αναζήτησης λειτουργεί είτε με το όνομα μοντέλου είτε με το εμπορικό όνομα του προϊόντος
      •  Το εμπορικό όνομα μπορεί να διαφέρει από το επίσημο όνομα (π.χ. Alpha 7 = ILCE-7)
      • Η εισαγωγή της ημερομηνίας αγοράς θα σας βοηθήσει να θυμηθείτε την περίοδο ισχύος της εγγύησής σας 
      • Μόλις καταχωρίσετε το σωστό όνομα προϊόντος, θα σάς ζητηθεί να παρέχετε τον σειριακό αριθμό, ο οποίος είναι προαιρετικός.

    Π.χ. αναζήτηση για 'a6000' ή 'E-mount':

    Εργαλείο επιλογής ονόματος μοντέλου MySony

     

    1. Μόλις δηλωθεί ένα προϊόν, θα μπορείτε:
      1. Να βαθμολογείτε και να αξιολογείτε το προϊόν σας
      2. Να έχετε γρήγορη πρόσβαση μόνο με ένα κλικ στη σελίδα προϊόντος η οποία προσφέρει
        • Οδηγούς βοήθειας και εγχειρίδια χρήσης
        • Ενημερώσεις υλικολογισμικού και λογισμικό (ανάλογα με το προϊόν)
        • Συμβουλές και αντιμετώπιση προβλημάτων 
      3. Γρήγορη πρόσβαση μόνο με ένα κλικ στη σελίδα επισκευών της υποστήριξης της Sony
      4. Να βλέπετε εύκολα συζητήσεις σχετικά με το προϊόν σας στην κοινότητα 
         

    Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τη λειτουργία άμεσης δήλωσης

    Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τη διαδικτυακή τοποθεσία της Sony και τη σελίδα προϊόντος. 
    Στην καρτέλα [Υποστήριξη και δήλωση προϊόντος], θα βρείτε έναν άμεσο σύνδεσμο που θα οδηγεί απευθείας στη σελίδα δήλωσης προϊόντος. 

    Σελίδα άμεσης δήλωσης