Αναγνωριστικό άρθρου : 00155220 / Τελευταία τροποποίηση : 23/05/2019

Χρειάζομαι βοήθεια με τον λογαριασμό MySony ή με τη δήλωση του προϊόντος μου στο MySony

Σχετικά προϊόντα και κατηγορίες για αυτό το άρθρο


 

Μη έγκυρη διεύθυνση email ή κωδικός πρόσβασης

Βήμα 1: Ελέγξτε εάν έχετε εισαγάγει σωστά την καταχωρημένη διεύθυνση email σας.

Ενδέχεται ένας χαρακτήρας να είναι λάθος ή να χρησιμοποιείται λάθος διεύθυνση email:

  • Το MySony συνδέεται και με άλλους λογαριασμούς Sony, όπως στα PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia και άλλα: για να συνδεθείτε στο MySony, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια διεύθυνση email που είναι συνδεδεμένη με τους άλλους λογαριασμούς σας στη Sony.

  • Εάν έχετε δημιουργήσει κάποιον λογαριασμό Sony στο παρελθόν και δεν τον έχετε επαληθεύσει μέσω email εντός της καθορισμένης προθεσμίας (72 ώρες), δεν θα μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε. Να θυμάστε ότι αυτό ισχύει για όλες τις υπηρεσίες της Sony. Συνδεθείτε σε αυτόν τον μη επαληθευμένο λογαριασμό, επαναλάβετε την αποστολή του συνδέσμου ενεργοποίησης/επαλήθευσης και ενεργοποιήστε τον λογαριασμό μέσω email.
     

Βήμα 2: Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία "Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης"

Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης δοκιμάζοντας τις ακόλουθες επιλογές επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης:

  1. Παρέχετε την ημερομηνία γέννησής που έχετε καταχωρήσει
  2. Απαντήστε στην ερώτηση ασφαλείας
  3. Κάντε επαλήθευση μέσω κινητού (Πώς ενεργοποιείται η επαλήθευση 2 βημάτων - παρέχεται παρακάτω ο σύνδεσμος)

Μόλις ακολουθήσετε τα βήματα με επιτυχία, θα λάβετε έναν σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας. Εάν δεν έχετε λάβει κάποιο email, ελέγξτε στον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Διαφορετικά, προσπαθήστε να επαναλάβετε την αποστολή του συνδέσμου ή περιμένετε 24 ώρες και προσπαθήστε ξανά.

Σημείωση: Το σύστημά μας σας προτρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης σε περίπτωση που προκύψει λάθος σε μία από τις τρεις επιλογές. Έχετε υπόψη ότι μπορείτε ακόμα να δοκιμάσετε τις υπόλοιπες επιλογές!
 

Ο λογαριασμός MySony είναι κλειδωμένος

"Έχετε εξαντλήσει τον μέγιστο αριθμό αποτυχημένων προσπαθειών σύνδεσης. Για την ασφάλειά σας, ο λογαριασμός σας θα κλειδωθεί για 120 λεπτά."

Μετά από 120 λεπτά αναμονής, βεβαιωθείτε ότι τα πλήκτρα Caps Lock ή Num Lock στο πληκτρολόγιό σας δεν επηρεάζουν τον τρόπο καταχώρισης του κωδικού πρόσβασής σας. Διαφορετικά, απλώς επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης σας".

 

Αλλαγές σε έναν λογαριασμό MySony

Πώς να αλλάξετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας (e-mail, κωδικός πρόσβασης και διεύθυνση)

  • Συνδεθείτε στον λογαριασμό MySony
  • Μεταβείτε στην ενότητα [Τα στοιχεία του λογαριασμού μου]
  • Συνεχίστε με την ενημέρωση των απαιτούμενων πεδίων.
     

Θέλω να διαγράψω τον λογαριασμό MySony

Θα λυπηθούμε αν επιλέξετε να αποχωρήσετε, αλλά μπορείτε να καταργήσετε τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήμα:

  • Συνδεθείτε στον λογαριασμό MySony
  • Κάντε κλικ στην ενότητα [Τα στοιχεία του λογαριασμού μου]
  • Πραγματοποιήστε κύλιση προς το κάτω μέρος και επιλέξτε [Κατάργηση λογαριασμού]

 

Πώς μπορείτε να συνδέσετε έναν λογαριασμό MySony με λογαριασμούς άλλης υπηρεσίας της Sony

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό σε μια διαφορετική υπηρεσία της Sony, μπορείτε να συνδεθείτε στο MySony με τα στοιχεία του άλλου λογαριασμού σας. Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα προειδοποιητικό μήνυμα που θα σας ζητάει να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας. Ενδέχεται να χρειαστεί να παρέχετε ορισμένες πρόσθετες πληροφορίες πριν από την ολοκλήρωση της αναβάθμισης. Διαφορετικά, μόλις δημιουργήσετε έναν λογαριασμό MySony, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε και σε άλλες υπηρεσίες της Sony.

Μπορείτε να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας για τις παρακάτω διαδικτυακές υπηρεσίες του ομίλου Sony:

Διαθέσιμες υπηρεσίες από τη Sony Europe:

  • MySony
  • Κοινότητα Sony

Διαθέσιμες υπηρεσίες από άλλες εταιρείες του ομίλου Sony:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
  • PlayStation™ Plus
  • PlayStation™ Video
  • PlayStation™ Music
  • PlayStation™ Now
  • PlayStation™ Vue

 

Πώς ενεργοποιείται η επαλήθευση 2 βημάτων

  1. Συνδεθείτε στο MySony, επιλέξτε [Ο λογαριασμός μου] και πραγματοποιήστε κύλιση προς την επιλογή [Αλλαγή άλλων στοιχείων ασφαλείας].
  2. Επιλέξτε [Επαλήθευση 2 βημάτων] (στο κάτω μέρος της σελίδας) και επιλέξτε [Επεξεργασία].
  3. Εισαγάγετε τον αριθμό τηλεφώνου σας.
  4. Θα λάβετε έναν κωδικό 6 ψηφίων για να ενεργοποιήσετε την επαλήθευση 2 βημάτων.

Εφεδρικοί κωδικοί

Εάν δεν μπορείτε να λάβετε τον κωδικό επαλήθευσης 2 βημάτων για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε και πάλι να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τον εφεδρικό κωδικό. Θα λάβετε δέκα κωδικούς καθέναν από τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μία φορά.

 

Τι γίνεται αν δεν βρίσκω το προϊόν που θέλω να δηλώσω

  1. Πρώτα, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που θέλετε να δηλώσετε είναι προϊόν της Sony Electronics (στα προϊόντα αυτά περιλαμβάνονται τηλεοράσεις, προϊόντα ήχου και φωτογραφίας). Αν διαθέτετε μια συσκευή Sony Mobile (Xperia) ή ένα προϊόν Sony Professional, θα πρέπει να επισκεφθείτε μία από τις παρακάτω σελίδες:
  1. Εάν είστε σίγουροι ότι το προϊόν σας είναι προϊόν Sony Electronics και δεν μπορείτε να το βρείτε πληκτρολογώντας το όνομά του, δοκιμάστε να το βρείτε χρησιμοποιώντας το αναπτυσσόμενο μενού.
     
  2. Εάν έχετε αγοράσει το προϊόν σας σε κάποια περιοχή εκτός Ευρώπης (π.χ. Ασία-Ειρηνικός, Αμερική κ.λπ.), μεταβείτε στον ιστότοπο της αντίστοιχης περιοχής για να δηλώσετε το προϊόν σας. Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί εκτός Ευρώπης δεν μπορούν, προς το παρόν, να καταχωρηθούν στο MySony. Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.
  1. Αν οι πρώτες δύο επιλογές δεν έχουν αποτέλεσμα, το προϊόν σας ενδέχεται να λείπει από τη βάση δεδομένων μας. Επικοινωνήστε μαζί μας για επιβεβαίωση.