Αναγνωριστικό άρθρου : 00155220 / Τελευταία τροποποίηση : 26/10/2020

Χρειάζομαι βοήθεια με τον λογαριασμό Sony ή με τη δήλωση του προϊόντος μου στο My Sony

    Ευρετήριο:


     

    Μη έγκυρη διεύθυνση email ή κωδικός πρόσβασης

     

    Βήμα 1: Ελέγξτε εάν έχετε εισαγάγει σωστά την καταχωρημένη διεύθυνση email σας.


    Ενδέχεται ένας χαρακτήρας να είναι λάθος ή να χρησιμοποιείται λάθος διεύθυνση email:

    • Το My Sony συνδέεται και με άλλους λογαριασμούς Sony, όπως στα PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia και άλλα: για να συνδεθείτε στο My Sony, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια διεύθυνση email που είναι συνδεδεμένη με τους άλλους λογαριασμούς σας στη Sony.
       
    • Αν έχετε δημιουργήσει κάποιον λογαριασμό Sony στο παρελθόν και δεν τον έχετε επαληθεύσει μέσω email εντός της καθορισμένης προθεσμίας (72 ώρες), δεν θα μπορέσετε να τον χρησιμοποιήσετε. Να θυμάστε ότι αυτό ισχύει για όλες τις υπηρεσίες της Sony. Συνδεθείτε σε αυτόν τον μη επαληθευμένο λογαριασμό, επαναλάβετε την αποστολή του συνδέσμου ενεργοποίησης/επαλήθευσης και ενεργοποιήστε τον λογαριασμό μέσω email.


    Βήμα 2: Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία "Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης"

    Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης δοκιμάζοντας τις ακόλουθες επιλογές επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης:

    1. Συμπληρώστε την ημερομηνία γέννησής που έχετε δηλώσει.
    2. Απαντήστε στην ερώτηση ασφαλείας.
    3. Κάντε επαλήθευση μέσω κινητού (Πώς ενεργοποιείται η επαλήθευση 2 βημάτων - σύνδεσμος προς παρακάτω).

    Μόλις ακολουθήσετε αυτά τα βήματα με επιτυχία, θα λάβετε έναν σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας. Αν δεν έχετε λάβει κάποιο email, ελέγξτε στον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
    Διαφορετικά, προσπαθήστε να επαναλάβετε την αποστολή του συνδέσμου ή περιμένετε 24 ώρες και προσπαθήστε ξανά.

    Σημείωση: Το σύστημά μας σας προτρέπει να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης σε περίπτωση που προκύψει λάθος σε μία από τις τρεις επιλογές. Έχετε υπόψη ότι μπορείτε ακόμα να δοκιμάσετε τις υπόλοιπες επιλογές!

     

    Ο λογαριασμός Sony είναι κλειδωμένος

    "Έχετε εξαντλήσει τον μέγιστο αριθμό αποτυχημένων προσπαθειών σύνδεσης. Για την ασφάλειά σας, ο λογαριασμός σας θα κλειδωθεί για 120 λεπτά."

    Μετά από 120 λεπτά αναμονής, βεβαιωθείτε ότι τα πλήκτρα Caps Lock ή Num Lock στο πληκτρολόγιό σας δεν επηρεάζουν τον τρόπο καταχώρισης του κωδικού πρόσβασής σας.
    Διαφορετικά, απλώς επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία "Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης".
     

    Αλλαγές σε έναν λογαριασμό Sony

    Πώς να αλλάξετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας (e-mail, κωδικός πρόσβασης και διεύθυνση)

    • Συνδεθείτε στον λογαριασμό Sony.
    • Μεταβείτε στην ενότητα [My Account Details] (Τα στοιχεία του λογαριασμού μου).
    • Ενημερώστε τα απαιτούμενα πεδία.
       

    Θέλω να διαγράψω τον λογαριασμό Sony

    Θα λυπηθούμε αν επιλέξετε να αποχωρήσετε, αλλά μπορείτε να καταργήσετε τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήμα:

    • Συνδεθείτε στον λογαριασμό Sony.
    • Κάντε κλικ στην ενότητα [My Account Details] (Τα στοιχεία του λογαριασμού μου).
    • Πραγματοποιήστε κύλιση προς το κάτω μέρος και επιλέξτε [Remove account] (Κατάργηση λογαριασμού).

     

    Πώς μπορείτε να συνδέσετε έναν λογαριασμό Sony με λογαριασμούς άλλης υπηρεσίας της Sony

    Αν έχετε ήδη λογαριασμό σε μια διαφορετική υπηρεσία της Sony, μπορείτε να συνδεθείτε στο My Sony με τα στοιχεία του άλλου λογαριασμού σας. Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα προειδοποιητικό μήνυμα που θα σας ζητάει να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας. Ενδέχεται να χρειαστεί να παρέχετε ορισμένες πρόσθετες πληροφορίες πριν από την ολοκλήρωση της αναβάθμισης. Διαφορετικά, μόλις δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Sony, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε και σε άλλες υπηρεσίες της Sony.

    Μπορείτε να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας για τις παρακάτω διαδικτυακές υπηρεσίες του ομίλου Sony:

    Διαθέσιμες υπηρεσίες από τη Sony Europe:

    • My Sony
    • Κοινότητα Sony

    Διαθέσιμες υπηρεσίες από άλλες εταιρείες του ομίλου Sony:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation®Store
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation® Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Πώς ενεργοποιείται η επαλήθευση 2 βημάτων;

    Για να προσθέσετε ένα ακόμη επίπεδο προστασίας, μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε κωδικό επαλήθευσης μέσω μηνύματος κειμένου ή μέσω εφαρμογής επαλήθευσης ταυτότητας όταν συνδέεστε στον λογαριασμό Sony. Μπορείτε να αλλάξετε αυτήν τη ρύθμιση ανά πάσα στιγμή από τις ρυθμίσεις επαλήθευσης 2 βημάτων.

    Για να ενεργοποιήσετε την επαλήθευση 2 βημάτων: 

    1. Συνδεθείτε στο My Sony. Κάντε κλικ ή φέρτε το ποντίκι πάνω από το όνομά σας στην επάνω δεξιά γωνία και επιλέξτε [My Account Details] (Τα στοιχεία του λογαριασμού μου).
    2. Κατεβείτε στην επιλογή [Change Other Security Details] (Αλλαγή άλλων στοιχείων ασφαλείας) και πατήστε [Update] (Ενημέρωση).
    3. Με την καρτέλα [Security] (Ασφάλεια) ανοιχτή, κάντε κύλιση στην επιλογή [2-Step Verification] (Επαλήθευση 2 βημάτων) και πατήστε [Edit] (Επεξεργασία).
    4. Όταν ερωτηθείτε πώς θέλετε να λαμβάνετε τον κωδικό επαλήθευσης, επιλέξτε είτε την επιλογή Text message (Μήνυμα κειμένου) είτε την Authenticator App (Εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας). 

    Έπειτα, ακολουθήστε τις οδηγίες επί της οθόνης:

    • Μήνυμα κειμένου: Εισαγάγετε τον αριθμό τηλεφώνου σας. Δείτε το μήνυμα κειμένου που έχει σταλεί στο κινητό σας τηλέφωνο και εισαγάγετε τον 6ψήφιο κωδικό επαλήθευσης. Πατήστε [Verify] (Επαλήθευση).
    • Εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας: Ανοίξτε την εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας στην κινητή σας συσκευή και σαρώστε τον κωδικό QR ή αντιγράψτε και επικολλήστε τον αλφαριθμητικό κωδικό που φαίνεται στην οθόνη σας. Εισαγάγετε τον κωδικό επαλήθευσης που πήρατε από την εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας. 

    Εφεδρικοί κωδικοί
    Αν δεν μπορείτε να λάβετε τον κωδικό επαλήθευσης 2 βημάτων μέσω μηνύματος κειμένου ή αν η εφαρμογή επαλήθευσης ταυτότητας δεν λειτουργεί, μπορείτε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας έναν εφεδρικό κωδικό. Θα λάβετε δέκα κωδικούς καθέναν από τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μία φορά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους εφεδρικούς κωδικούς για την επαλήθευση με μήνυμα κειμένου και για την επαλήθευση μέσω της εφαρμογής. 


     

    Τι γίνεται αν δεν βρίσκω το προϊόν που θέλω να δηλώσω;

    1. Πρώτα, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που θέλετε να δηλώσετε είναι προϊόν της Sony Electronics (στα προϊόντα αυτά περιλαμβάνονται τηλεοράσεις, προϊόντα ήχου και φωτογραφίας). Αν διαθέτετε μια συσκευή Sony Mobile (Xperia) ή ένα προϊόν Sony Professional, θα πρέπει να επισκεφθείτε μία από τις παρακάτω σελίδες:
    1. Εάν είστε σίγουροι ότι το προϊόν σας είναι προϊόν Sony Electronics και δεν μπορείτε να το βρείτε πληκτρολογώντας το όνομά του, δοκιμάστε να το βρείτε χρησιμοποιώντας το αναπτυσσόμενο μενού.
       
    2. Εάν έχετε αγοράσει το προϊόν σας σε κάποια περιοχή εκτός Ευρώπης (π.χ. Ασία-Ειρηνικός, Αμερική κ.λπ.), μεταβείτε στον ιστότοπο της αντίστοιχης περιοχής για να δηλώσετε το προϊόν σας. Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί εκτός Ευρώπης δεν μπορούν, προς το παρόν, να καταχωρηθούν στο My Sony. Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.
    1. Αν οι πρώτες δύο επιλογές δεν έχουν αποτέλεσμα, το προϊόν σας ενδέχεται να λείπει από τη βάση δεδομένων μας. Επικοινωνήστε μαζί μας για επιβεβαίωση.