Αναγνωριστικό άρθρου : 00155220 / Τελευταία τροποποίηση : 30/11/2017

Χρειάζομαι βοήθεια με τον λογαριασμό MySony ή με τη δήλωση του προϊόντος μου στο MySony

Σχετικά προϊόντα και κατηγορίες για αυτό το άρθρο

Αυτή η σελίδα θα σας δώσει πληροφορίες για το MySony και θα σας βοηθήσει να επιλύσετε τυχόν προβλήματα σχετικά με τη δήλωση του προϊόντος σας και τον λογαριασμό σας.

Λογαριασμός

Προϊόντα


Λογαριασμός

Προβλήματα σύνδεσης: Δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου

Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, βεβαιωθείτε ότι

  • έχετε καταχωρίσει σωστά τη διεύθυνση email σας
  • Αν η διεύθυνση email είναι σωστή και δεν μπορείτε να θυμηθείτε τον κωδικό σας, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;. Για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας, θα πρέπει να απαντήσετε στην ερώτηση ασφαλείας και να δώσετε την ημερομηνία γέννησής σας.

 

Τι γίνεται αν ξεχάσω την ερώτηση ασφαλείας μου;

Αν δεν μπορείτε να ξεκλειδώσετε τον λογαριασμό σας, υπάρχουν 2 επιλογές:

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας! Οι υπάλληλοι του κέντρου επικοινωνίας μας μπορούν να ξεκλειδώσουν τον λογαριασμό σας. Στο μέλλον, θα εφαρμόσουμε ένα διαφορετικό σύστημα ασφαλείας για την αποφυγή αυτού του προβλήματος.
  2. Δημιουργήστε έναν καινούργιο λογαριασμό με διαφορετική διεύθυνση email.

 

Ο λογαριασμός μου είναι κλειδωμένος

Αν δοκιμάσετε να συνδεθείτε πολλές φορές χωρίς επιτυχία, ο λογαριασμός θα κλειδωθεί για 120 λεπτά.
Μπορείτε να προσπαθήσετε ξανά μετά από αυτό το καθορισμένο χρονικό διάστημα.  

  • Βεβαιωθείτε ότι τα πλήκτρα Caps Lock ή Num Lock στο πληκτρολόγιό σας δεν επηρεάζουν τον τρόπο καταχώρισης του κωδικού πρόσβασης.
  • Μπορείτε να δοκιμάσετε να επαναφέρετε τον κωδικό σας μετά από 120 λεπτά, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;.

Οθόνη σύνδεσης στο MySony

Θέλω να ενημερώσω τον λογαριασμό μου

Για να ενημερώσετε τη διεύθυνση email ή την ταχυδρομική σας διεύθυνση:

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό My Sony.
  2. Μεταβείτε στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου".
  3. Συνεχίστε με την ενημέρωση των απαιτούμενων πεδίων.

 

Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό μου;

Για να αλλάξετε τον κωδικό σας, κάντε τα εξής:

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό My Sony.
  2. Μεταβείτε στην ενότητα Ο λογαριασμός μου.
  3. Προχωρήστε παρακάτω μέχρι να βρείτε την ενότητα Αλλαγή του κωδικού μου.
  4. Πληκτρολογήστε τον παλιό και τον νέο κωδικό.
  5. Επιβεβαιώστε πατώντας το κουμπί Αλλαγή του κωδικού μου.

 

Θέλω να διαγράψω τον λογαριασμό μου

Θα λυπηθούμε αν επιλέξετε να αποχωρήσετε, αλλά μπορείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήμα:

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό My Sony.
  2. Κάντε κλικ στα Στοιχεία λογαριασμού 
  3. Στο κάτω μέρος της σελίδας, επιλέξτε Αφαίρεση λογαριασμού.

Αφαίρεση λογαριασμού

 

Προϊόντα

Τι γίνεται αν δεν βρίσκω το προϊόν που θέλω να δηλώσω;

  1. Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που θέλετε να δηλώσετε είναι ένα προϊόν της Sony Electronic. Αν διαθέτετε μια συσκευή Sony Mobile (Xperia) ή ένα προϊόν Sony Professional, θα πρέπει να επισκεφθείτε μία από τις παρακάτω σελίδες:
    • Sony Mobile 
      (Κάντε κλικ στο εικονίδιο του πορτραίτου στην επάνω δεξιά πλευρά της σελίδας για να συνδεθείτε)
    • Sony Professional
  2. Αν είστε βέβαιοι ότι το προϊόν σας είναι ένα προϊόν της Sony Electronics και δεν μπορείτε να το βρείτε, αφού πληκτρολογήσετε το όνομα του προϊόντος, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το αναπτυσσόμενο μενού.
  3. Αν οι πρώτες δύο επιλογές δεν έχουν αποτέλεσμα, το προϊόν σας ενδέχεται να λείπει από τη βάση δεδομένων μας. Επικοινωνήστε μαζί μας για επιβεβαίωση.

 

Πώς μπορώ να ενημερώσω ή να αφαιρέσω ένα προϊόν;

Για να ενημερώσετε κάποιο προϊόν ή να το αφαιρέσετε από τον λογαριασμό σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό My Sony
  2. Μεταβείτε στο μενού Τα προϊόντα μου και επιλέξτε το σχετικό προϊόν
  3. Πατήστε "Αλλαγή των στοιχείων προϊόντος" ή "Αφαίρεση του προϊόντος"

 

Δεν μπορώ να κάνω τη δήλωση επειδή η τοποθεσία δεν αποδέχεται τον σειριακό αριθμό μου

Ευτυχώς, ο σειριακός αριθμός δεν είναι υποχρεωτικό πεδίο και μπορείτε να συνεχίσετε χωρίς αυτόν.

Αν δεν είστε βέβαιοι πού μπορείτε να βρείτε τον σειριακό αριθμό σας, ανατρέξτε στη σελίδα βοήθειας. Εμφανίζει πού μπορείτε να βρείτε τον αριθμό μοντέλου και τον σειριακό αριθμό σας.

 

Πώς μπορώ να ελέγξω αν η δήλωση του προϊόντος μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

  1. Μεταβείτε στην καρτέλα "Τα προϊόντα μου".
  2. Επαληθεύστε αν το προϊόν είναι διαθέσιμο ή όχι.
  3. Αν δεν είναι διαθέσιμο ή ενημερωμένο, δοκιμάστε να δηλώσετε το προϊόν ή να το ενημερώσετε ξανά. Αν δεν μπορείτε και πάλι να διαχειριστείτε τη δήλωση του προϊόντος σας, επικοινωνήστε μαζί μας.