Εστίαση εικόνας

Virgo Haan | Η επιστροφή του μαύρου

Κάποιες φορές, οι πιο απλές εικόνες είναι και οι πιο αποτελεσματικές. Και η απλότητα είναι εξαιρετικά σημαντική για τα cinemagraph. Οι εικόνες αυτές, που υπάρχουν στον χώρο μεταξύ της φωτογραφίας και του βίντεο, απαιτούν μεγάλη προσοχή και ακρίβεια στη δημιουργία τους, αλλά προσφέρουν ασύγκριτη ευχαρίστηση στον θεατή.

Τα πιο τέλεια cinemagraph είναι εκείνα που νομίζεις ότι δεν κινούνται καθόλου. Νομίζεις ότι είναι φωτογραφία και μετά, το μάτι σου πιάνει την κίνηση. Επειδή προκαλούν τέτοια έκπληξη, είναι εξαιρετικά για μάρκετινγκ και πολλές εταιρείες τα χρησιμοποιούν γιατί πραγματικά ξεπηδούν μέσα από τη ροή των ειδήσεων. Το συγκεκριμένο, που λέγεται "Black is Back", δημιουργήθηκε για την έκθεση Villeroy & Boch Bath PhotoArt. Το προϊόν για το οποίο φτιάχτηκε το cinemagraph ήταν ένα ασπρόμαυρο μπάνιο, το οποίο μου ενέπνευσε τη σχεδόν μονοχρωματική αισθητική.

άτομο κάθεται σε μπανιέρα, φορώντας καπέλο

© Virgo Haan | Sony α7R III + FE 24-70mm f/2.8 GM | 1/160s @ f/2.8, ISO 320

Το cinemagraph δημιουργήθηκε στο στούντιό μου, όπου η ειδική στο μακιγιάζ Janika Slepnjov, ζωγράφισε το σώμα του μοντέλου, Kseniia Satarova, ώστε να δημιουργηθεί αυτή η διαβάθμιση τόνων. Κάθε αντικείμενο έπρεπε να κάνει αντίθεση, το μαύρο κόντρα στο λευκό. Δεν ήθελα να δείξω το πρόσωπό της, γιατί θα τράβαγε υπερβολικά την προσοχή, γι' αυτό έχει γυρισμένη πλάτη.

Όταν εργαζόμουν στο τελικό cinemagraph, έπρεπε να σκεφτώ πώς θα συνδυάζονταν στο λογισμικό τα ακίνητα και τα κινούμενα στοιχεία, τα επιμέρους μέρη. Χρησιμοποίησα το Adobe After Effects, και είχα τρία στοιχεία, τη φωτογραφία της Kseniia στην μπανιέρα και δύο κλιπ, όπου το ένα έδειχνε το μαύρο νερό να κινείται και το άλλο, τον ατμό να ανεβαίνει πάνω από το κεφάλι της. Χρειάζεται συνεχής κίνηση σε αδιάκοπη επανάληψη, κάτι εύκολο σε μια τόσο απλή σύνθεση. Απλώς παίρνεις το κλιπ, το κόβεις στη μέση, και μετά βάζεις το πρώτο μισό πάνω από το δεύτερο. Όταν η αδιαφάνεια ρυθμιστεί σε 0 έως 100, θα φαίνεται σαν να κινείται για πάντα.

Πρωτίστως, τα πάντα πρέπει να είναι ακίνητα, και η σύνθεση, το χρώμα και η έκθεση να μη μεταβάλλονται ανάμεσα στα στοιχεία. Είχα τοποθετήσει τη μηχανή μου Sony Alpha 7R III σε ένα τρίποδο και γύριζα σε λειτουργία μη αυτόματης έκθεσης, με ρυθμίσεις στο 1/160 του δευτερολέπτου, f/2.8 και ISO 320. Όταν πήρα τη στατική εικόνα που μου άρεσε, απλώς πήγα στη λειτουργία ταινίας της μηχανής και κατέγραψα το κινούμενο νερό, οπότε όλα ευθυγραμμίστηκαν τέλεια. Φυσικά, η Kseniia έπρεπε επίσης να είναι ακίνητη! Είναι υπέροχο να έχεις μία μόνο μηχανή, με τόσο εύκολη εναλλαγή ανάμεσα στις υψηλής ποιότητας φωτογραφίες και βίντεο.

Έχω διαπιστώσει ότι μπορείς να κάνεις πολύ δύσκολα πράγματα από τεχνικής άποψης και να μην προσελκύουν ιδιαίτερη προσοχή, αλλά να κάνεις κάτι απλό και αποτελεσματικό και να αρέσει σε όλους! Από τεχνικής άποψης, δεν ήταν δύσκολο να φτιάξω αυτό το cinemagraph, αλλά σίγουρα είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά και δημοφιλή της σειράς. Άρα, παρόλο που ήταν από τα πιο εύκολα τεχνικά, είχε τεράστια επίδραση.

Μπορείτε να δείτε το αυθεντικό cinemagraph στον ιστότοπο του Virgo, εδώ

Προϊόντα που παρουσιάζονται

Virgo Haan

Virgo Haan | Estonia

"Δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για να δημιουργήσω έργα που εκτείνονται πέρα από την καθημερινή ζωή."

Σχετικές ιστορίες

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το ενημερωτικό δελτίο του α Universe

Συγχαρητήρια! Γραφτήκατε με επιτυχία στο ενημερωτικό δελτίο του α Universe

Εισαγάγετε μια έγκυρη διεύθυνση email

Μας συγχωρείτε! Παρουσιάστηκε πρόβλημα.

Συγχαρητήρια! Γραφτήκατε με επιτυχία.