Η συσκευή Τablet μου δεν ενεργοποιείται ή δεν λειτουργεί με τον αναμενόμενο τρόπο
Αν το Sony Tablet σας δεν ενεργοποιείται, "παγώνει" ή συμπεριφέρεται περίεργα, συμβουλευτείτε την ενότητα παρακάτω που ταιριάζει καλύτερα με το πρόβλημα.
- Η συσκευή Tablet μου δεν ενεργοποιείται
- Η συσκευή Tablet μου "παγώνει"
- Η συσκευή Tablet μου δεν απενεργοποιείται
Αν αυτές οι επιλογές δεν ισχύουν ή δεν επιλύουν το πρόβλημα, εξετάστε την τελευταία ενότητα:
- Πότε και πώς να εκτελέσετε μια επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλογές
1. Η συσκευή Tablet μου δεν ενεργοποιείται
- Βεβαιωθείτε ότι το Τablet είναι συνδεδεμένο στην παροχή ρεύματος.
- Επαληθεύστε ότι η ενδεικτική λυχνία φόρτισης στο Τablet (ανάμεσα στα κουμπιά λειτουργίας και αύξησης έντασης ήχου) είναι αναμμένη.
Αν η ενδεικτική λυχνία φόρτισης δεν είναι αναμμένη, τότε το Τablet σας δεν τροφοδοτείται με ρεύμα. - Επαληθεύστε ότι το βύσμα είναι συνδεδεμένο σταθερά στο Τablet. Για να το κάνετε αυτό, αποσυνδέστε το, ελέγξτε για ξένα σωματίδια και συνδέστε το ξανά. (Σημειώστε ότι ο φορτιστής θα πρέπει να είναι λίγο θερμός όταν τον αγγίζετε μετά από 15-20 λεπτά φόρτισης.)
- Βεβαιωθείτε ότι το Tablet σας είναι συνδεδεμένο απευθείας στο φορτιστή που συνόδευε τη μονάδα. Μη χρησιμοποιείτε τη θύρα USB ενός υπολογιστή.
- Πατήστε το κουμπί λειτουργίας.

- Αν το Τablet εξακολουθεί να μην εκκινείται:
- Κρατήστε πατημένο το κουμπί λειτουργίας για 10-15 δευτερόλεπτα (η λυχνία LED αναβοσβήνει 1-2 φορές).
- Πατήστε ξανά το κουμπί λειτουργίας.
- Αν το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί, ενδέχεται να απαιτείται επισκευή. Επικοινωνήστε μαζί μας.
2. Η συσκευή Tablet μου "παγώνει"
- Κρατήστε πατημένο το κουμπί λειτουργίας για περίπου 10-15 δευτερόλεπτα για να απενεργοποιήσετε το Τablet.
Σημείωση: θα χαθούν τυχόν μη αποθηκευμένα δεδομένα.
- Πατήστε ξανά το κουμπί λειτουργίας.
- Αν το Τablet σας "παγώσει" ξανά, σημειώστε την εφαρμογή που χρησιμοποιούσατε εκείνη τη στιγμή.
- Ελέγξτε αν υπάρχουν διαθέσιμες ενημερώσεις για την εφαρμογή στο κατάστημα Google Play Store.
- Πατήστε Apps&Widgets (Εφαρμογές και Widget) και, στη συνέχεια, πατήστε Play Store.
- Πατήστε το εικονίδιο Download (Λήψη) στην επάνω δεξιά γωνία.

- Εμφανίζονται όλες οι εφαρμογές που είναι συνδεδεμένες με το λογαριασμό Google σας, με τις διαθέσιμες ενημερώσεις επισημασμένες στο επάνω αριστερό μέρος.
- Εγκαταστήστε τις σχετικές ενημερώσεις και προσπαθήστε ξανά.
- Επιβεβαιώστε ότι η εφαρμογή υποδεικνύεται ρητά ως συμβατή με το Sony Tablet σας ή τουλάχιστον ως συμβατή με συσκευές Τablet που εκτελούν το Android 4.0 ή νεότερη έκδοση. Το κατάστημα Play Store εξυπηρετεί πολλούς διαφορετικούς τύπους συσκευών και δεν είναι όλες οι εφαρμογές συμβατές με όλες τις συσκευές.
- Εξετάστε το ενδεχόμενο να εκτελέσετε μια επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλογές για να επαναφέρετε την αρχική λειτουργική εικόνα συστήματος στο Τablet.
3. Η συσκευή Tablet μου δεν απενεργοποιείται
- Κρατήστε πατημένο το κουμπί λειτουργίας για 10-15 δευτερόλεπτα για να εκτελέσετε έναν υποχρεωτικό τερματισμό λειτουργίας.
Σημείωση: θα χαθούν τυχόν μη αποθηκευμένα δεδομένα.
4. Πότε και πώς να εκτελέσετε μια επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλογές
Αν το Sony Tablet σας παρουσιάζει μη αναμενόμενη συμπεριφορά, η οποία είτε δεν αναφέρεται είτε δεν επιλύεται από τις παραπάνω λύσεις, εκτελέστε επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλογές.
- Ενεργοποιήστε το Τablet.
- Όταν εμφανιστεί η αρχική οθόνη, πατήστε Apps & Widgets (Εφαρμογές και Widget) στην επάνω δεξιά γωνία.
- Πατήστε Settings (Ρυθμίσεις) και, στη συνέχεια, πατήστε Backup & reset (Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και Επαναφορά).
- Ενεργοποιήστε τις απαιτούμενες επιλογές επαναφοράς, π.χ. "Back up my data" (Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων μου) και "Automatic restore" (Αυτόματη επαναφορά).
- Πατήστε Factory data reset (Επαναφορά δεδομένων στις εργοστασιακές προεπιλογές).

- Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα απαραίτητα στοιχεία, όπως το λογαριασμό Google σας, το ασύρματο δίκτυό σας και παρόμοιες ρυθμίσεις, καταγεγραμμένα κάπου αλλού προτού συνεχίσετε.
- Πατήστε Reset tablet (Επαναφορά tablet) για να συνεχίσετε.
- Πατήστε Erase everything (Διαγραφή όλων) για να επιβεβαιώσετε ότι γνωρίζετε ότι θα διαγραφούν τα δεδομένα.
- Μετά από μερικά δευτερόλεπτα, τερματίζεται η λειτουργία του Τablet.
- Ακολουθήστε τις οδηγίες του οδηγού εκκίνησης.
- Επισκεφτείτε το κατάστημα Play Store για να επανεγκαταστήσετε τις εφαρμογές που θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε.