Αναγνωριστικό άρθρου : S700023465 / Τελευταία τροποποίηση : 12/07/2018

Η συσκευή Τablet μου δεν ενεργοποιείται ή δεν λειτουργεί με τον αναμενόμενο τρόπο

Σχετικά προϊόντα και κατηγορίες για αυτό το άρθρο

Η συσκευή Τablet μου δεν ενεργοποιείται ή δεν λειτουργεί με τον αναμενόμενο τρόπο

Αν το Sony Tablet σας δεν ενεργοποιείται, "παγώνει" ή συμπεριφέρεται περίεργα, συμβουλευτείτε την ενότητα παρακάτω που ταιριάζει καλύτερα με το πρόβλημα.
  1. Η συσκευή Tablet μου δεν ενεργοποιείται
  2. Η συσκευή Tablet μου "παγώνει"
  3. Η συσκευή Tablet μου δεν απενεργοποιείται
Αν αυτές οι επιλογές δεν ισχύουν ή δεν επιλύουν το πρόβλημα, εξετάστε την τελευταία ενότητα:
  1. Πότε και πώς να εκτελέσετε μια επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλογές

1. Η συσκευή Tablet μου δεν ενεργοποιείται

  1. Βεβαιωθείτε ότι το Τablet είναι συνδεδεμένο στην παροχή ρεύματος.
  2. Επαληθεύστε ότι η ενδεικτική λυχνία φόρτισης στο Τablet (ανάμεσα στα κουμπιά λειτουργίας και αύξησης έντασης ήχου) είναι αναμμένη.
    Αν η ενδεικτική λυχνία φόρτισης δεν είναι αναμμένη, τότε το Τablet σας δεν τροφοδοτείται με ρεύμα.
    1. Επαληθεύστε ότι το βύσμα είναι συνδεδεμένο σταθερά στο Τablet. Για να το κάνετε αυτό, αποσυνδέστε το, ελέγξτε για ξένα σωματίδια και συνδέστε το ξανά. (Σημειώστε ότι ο φορτιστής θα πρέπει να είναι λίγο θερμός όταν τον αγγίζετε μετά από 15-20 λεπτά φόρτισης.)
    2. Βεβαιωθείτε ότι το Tablet σας είναι συνδεδεμένο απευθείας στο φορτιστή που συνόδευε τη μονάδα. Μη χρησιμοποιείτε τη θύρα USB ενός υπολογιστή.
  3. Πατήστε το κουμπί λειτουργίας.
  4. Αν το Τablet εξακολουθεί να μην εκκινείται: 
    1. Κρατήστε πατημένο το κουμπί λειτουργίας για 10-15 δευτερόλεπτα (η λυχνία LED αναβοσβήνει 1-2 φορές).
    2. Πατήστε ξανά το κουμπί λειτουργίας.
  5. Αν το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί, ενδέχεται να απαιτείται επισκευή. Επικοινωνήστε μαζί μας.

2. Η συσκευή Tablet μου "παγώνει"

  1. Κρατήστε πατημένο το κουμπί λειτουργίας για περίπου 10-15 δευτερόλεπτα για να απενεργοποιήσετε το Τablet.
    Σημείωση: θα χαθούν τυχόν μη αποθηκευμένα δεδομένα.
  2. Πατήστε ξανά το κουμπί λειτουργίας.
  3. Αν το Τablet σας "παγώσει" ξανά, σημειώστε την εφαρμογή που χρησιμοποιούσατε εκείνη τη στιγμή.
  4. Ελέγξτε αν υπάρχουν διαθέσιμες ενημερώσεις για την εφαρμογή στο κατάστημα Google Play Store.
    1. Πατήστε Apps&Widgets (Εφαρμογές και Widget) και, στη συνέχεια, πατήστε Play Store.
    2. Πατήστε το εικονίδιο Download (Λήψη) στην επάνω δεξιά γωνία.
    3. Εμφανίζονται όλες οι εφαρμογές που είναι συνδεδεμένες με το λογαριασμό Google σας, με τις διαθέσιμες ενημερώσεις επισημασμένες στο επάνω αριστερό μέρος. 
    4. Εγκαταστήστε τις σχετικές ενημερώσεις και προσπαθήστε ξανά.
  5. Επιβεβαιώστε ότι η εφαρμογή υποδεικνύεται ρητά ως συμβατή με το Sony Tablet σας ή τουλάχιστον ως συμβατή με συσκευές Τablet που εκτελούν το Android 4.0 ή νεότερη έκδοση. Το κατάστημα Play Store εξυπηρετεί πολλούς διαφορετικούς τύπους συσκευών και δεν είναι όλες οι εφαρμογές συμβατές με όλες τις συσκευές.
  6. Εξετάστε το ενδεχόμενο να εκτελέσετε μια επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλογές για να επαναφέρετε την αρχική λειτουργική εικόνα συστήματος στο Τablet.

3. Η συσκευή Tablet μου δεν απενεργοποιείται

  1. Κρατήστε πατημένο το κουμπί λειτουργίας για 10-15 δευτερόλεπτα για να εκτελέσετε έναν υποχρεωτικό τερματισμό λειτουργίας.
    Σημείωση: θα χαθούν τυχόν μη αποθηκευμένα δεδομένα.

4. Πότε και πώς να εκτελέσετε μια επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλογές

Αν το Sony Tablet σας παρουσιάζει μη αναμενόμενη συμπεριφορά, η οποία είτε δεν αναφέρεται είτε δεν επιλύεται από τις παραπάνω λύσεις, εκτελέστε επαναφορά στις εργοστασιακές προεπιλογές.
  1. Ενεργοποιήστε το Τablet
  2. Όταν εμφανιστεί η αρχική οθόνη, πατήστε Apps & Widgets (Εφαρμογές και Widget) στην επάνω δεξιά γωνία.
  3. Πατήστε Settings (Ρυθμίσεις) και, στη συνέχεια, πατήστε Backup & reset (Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και Επαναφορά).
  4. Ενεργοποιήστε τις απαιτούμενες επιλογές επαναφοράς, π.χ. "Back up my data" (Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων μου) και "Automatic restore" (Αυτόματη επαναφορά).
  5. Πατήστε Factory data reset (Επαναφορά δεδομένων στις εργοστασιακές προεπιλογές).



  6. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα απαραίτητα στοιχεία, όπως το λογαριασμό Google σας, το ασύρματο δίκτυό σας και παρόμοιες ρυθμίσεις, καταγεγραμμένα κάπου αλλού προτού συνεχίσετε.
  7. Πατήστε Reset tablet (Επαναφορά tablet) για να συνεχίσετε.
  8. Πατήστε Erase everything (Διαγραφή όλων) για να επιβεβαιώσετε ότι γνωρίζετε ότι θα διαγραφούν τα δεδομένα.
  9. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα, τερματίζεται η λειτουργία του Τablet.
  10. Ακολουθήστε τις οδηγίες του οδηγού εκκίνησης.
  11. Επισκεφτείτε το κατάστημα Play Store για να επανεγκαταστήσετε τις εφαρμογές που θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε.