ουρανός με ηλιοβασίλεμα ανάμεσα σε κτήρια
Ron Timehin

Ron Timehin | UK

"Η φωτογραφία μού δίνει τη δυνατότητα να επεξεργάζομαι, να εκτιμώ και να ερμηνεύω τον κόσμο γύρω μου"

Ο Ron Timehin είναι ένας επαγγελματίας φωτογράφος και παραγωγός που ζει στο Λονδίνο. Με ειδίκευση στη φωτογραφία αστικών τοπίων και πορτραίτων, ο Ron έχει καθιερώσει ένα διευρυμένο πελατολόγιο που περιλαμβάνει επαγγελματικές συνεργασίες με μάρκες όπως οι Apple, Adidas, Adobe, American Express, Canada Goose, Nike, Idris Elba, Mercedes Benz, Prada, Samsung, Google, Eurostar, Sony, Lacoste, Red Bull & Vodafone. Το 2019, ο Ron υπέγραψε με τη Sony ένα συμβόλαιο για Πρεσβευτής της στην Ευρώπη, καθώς και ένα συμβόλαιο για Insider με την Adobe, δύο εταιρείες με τις οποίες εξακολουθεί να συνεργάζεται πολύ στενά. Η δουλειά του Ron έχει αποτελέσει μέρος διαφόρων δημοσιεύσεων, συμπεριλαμβανομένων των British Vogue, GQ, The Evening Standard, Digital Camera Magazine, HYPEBEAST, Highsnobiety, The Hungry Eye Journal, Disorder Magazine και Resource Photography Magazine. Ο Ron είναι επίσης συνιδρυτής της εταιρείας Audax, το οποίο δημιουργεί ελκυστικά εμπορικά πρότζεκτ για μάρκες, όπως η EA Sports, ενώ φροντίζει να υπάρχει και κάποια ανταποδοτικότητα σε όλο αυτό. Αν και η Audax υπάρχει εδώ και μόλις έναν χρόνο, έχει συγκεντρώσει περίπου 250.000 λίρες Αγγλίας για διάφορους φιλανθρωπικούς σκοπούς μέσω της δουλειάς της. Ο Ron έχει επίσης δημοσιεύσει το πρώτο του ατομικό φωτογραφικό άλμπουμ με τίτλο "London Fog" (Ομίχλη στο Λονδίνο), το οποίο πωλείται παγκοσμίως από φημισμένα βιβλιοπωλεία, όπως το Waterstones, και online μέσω της Amazon. Το "London Fog" διακρίθηκε ως ένα από τα Φωτογραφικά Άλμπουμ της Χρονιάς 2019 για το περιοδικό TIMES, γεγονός που έπειτα οδήγησε σε πολλαπλές αναφορές στον παραδοσιακό τύπο, όπως στο ITV News. Ο Ron φιλοξενεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα εργαστήρια με θέμα τη φωτογραφία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για πελάτες, όπως οι Apple, Adobe, Sony, Canada Goose, The Photography Show και Wex Photo Video. Πρόκειται για πρακτικά ή επιτόπια εργαστήρια, τα οποία διεξάγονται και ως online παρουσιάσεις, με το μεγαλύτερο από αυτά μέχρι σήμερα να ξεπερνά τις 15.000 συμμετοχές.

Οι ιστορίες του Ron